Holenderska marka wywołała kontrowersję kampanią z parą jednopłciową

Dwóch mężczyzn w garniturach całujących się przy fontannie

Holenderska marka zajmująca się produkcją odzieży męskiej w ostatnich dniach wywołała spore zamieszanie i obudziła wszystkich przeciwników związków LGBT.

Co prawda Holendrzy znani są ze swojej otwartości i tolerancji, a marka SuitSupply już wcześniej wywoływała kontrowersje swoimi kampaniami, będąc oskarżana przykładowo o seksizm. Jednak kampania przedstawiająca parę jednopłciową, całującą się i przytulającą (szok i niedowierzanie), przelała czarę nieuzasadnionej goryczy.

Pokazywanie emocji i energii pomiędzy dwójką ludzi jest ważną częścią marketingu świata mody. Nasza najnowsza kampania ukazująca dwójkę całujących, czy przytulających się mężczyzn była planowana od dawna i nie jest czymś, co nie pasuje do naszej marki – mówi Fokke De Jong, CEO marki.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Niestety, rzeczywistość nieco przytłoczyła markę, która w niedługim czasie po publikacji zdjęć straciła ponad 10 tysięcy obserwatorów na Instagramie. Założyciel marki był ostrzegany, że kampania może wywołać negatywne skutki, szczególnie w krajach, gdzie homoseksualizm nie jest akceptowany, jak Rosja, czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Mimo to SuitSupply wierzy w swoje moce i swoich odbiorców – przynajmniej tych z Zachodu. Kampania wywołała kontrowersje, to prawda – pojawiły się wrzaski i głosy o zagrożeniu dla męskości, bo jak to tak wypada, żeby dwóch mężczyzn całowało się i jednocześnie było ubranych w najbardziej męski strój, czyli garnitur? Jednak pojawiły się też głosy wsparcia i pochwały dla najnowszej kampanii.

Bez względu na to, co, kto sądzi na temat garniturowej poprawności tych zdjęć, trzeba przyznać, że przykuwa ona uwagę. A Wy, co sądzicie na temat tej całej kontrowersji?

Zobacz także: Kontrowersyjna kampania marki Eckhaus Latta

 

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News