Okulary Ray-Ban uwielbiały gwiazdy kina takie jak: Audrey Hepburn, Grace Kelly czy James Dean. Nosił je również Michael Jackson. Ray-Ban od zawsze był oznaką dobrego stylu. Po latach stał się ikoną popkultury. A wszystko zaczęło się w 1930 roku, kiedy piloci US Air Force poprosili właściciela marki Ray-Ban o pomoc. Popularyzacja lotnictwa wymagała innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiłyby pilotom ochronę przed słońcem. Tutaj na scenę wchodzi Ray-Ban z nowym modelem okularów przeciwsłonecznych. Wprowadzenie zielonych, antyodblaskowych soczewek, umożliwiło zniwelowanie odblasków światła, bez zaburzania wizji.
Chociaż pierwsze okulary zostały zaprojektowane do celów wojskowych, w latach czterdziestych wszyscy chcieli je mieć. Przyczyniły się do tego głównie gwiazdy kina hollywoodzkiego, które jak wiadomo już od II wojny światowej wyznaczały trendy w modzie. Największy boom na okulary marki Ray-Ban, a dokładnie model Wayfarer, miał miejsce w połowie lat 50. To w nich na ekranach kin można było zobaczyć Jamesa Deana w „Buntowniku bez powodu” czy Audrey Hepburn w „Śniadaniu u Tiffany’ego”. Model Wayfarer stał się najbardziej rozpoznawanym i pożądanym gadżetem w historii mody.
W 1957 roku pojawia się model Ray-Ban Caravan, noszony przez Roberta De Niro w filmie „Taksówkarz”. Lata 60. upłynęły pod znakiem niesłabnącej popularności marki. W 1969 roku Ray-Ban zwiększył ofertę do ponad pięćdziesięciu modeli. Wśród nich były zarówno okulary dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Tak oto Ray-Ban stał się światowym liderem w swojej branży. Każdy nowy model okularów w mgnieniu oka stawał się ulubionym gadżetem gwiazd Hollywood. Na ekranach kin pojawiły się prawdopodobnie wszystkie wyprodukowane modele. Peter Fonda w „Easy Riderze” nosił model Olympian I i II. Model Wayfarer „zagrał” główną rolę w „The Blues Brothers” czy „Risky Business”. Natomiast pojawienie się okularów Aviator w „Top Gun” skutkowało natychmiastowym wzrostem sprzedaży produktów marki. Patrząc dalej w filmie „Malcolm X” Denzel Washington nosił model Clubmaster. W „Las Vegas Parano” Johny Deep posiadał model Shooter. Kim byliby „Faceci w czerni”, gdyby nie okulary Ray-Ban Predator? O niekonwencjonalnym związku marki Ray-Ban z kinem można opowiadać bez końca. W czym tkwi sekret sukcesu tej marki?
Ray-Ban zawdzięcza dominującą pozycję na rynku indywidualnemu podejściu do każdej pary okularów. Stawia na jakość, dlatego dba o najwyższej jakości soczewki i materiały, z których produkowane są oprawki. Tworzy etui ze specjalnie wyselekcjonowanych skór, zapewniając ciągłą ochronę soczewek. Ponadczasowy design, indywidualne podejście do klienta i reagowanie na potrzeby użytkowników okularów to wyróżniki marki.
Każdy materiał, z którego wykonane są okulary Ray-Ban ma swój własny charakter i nawiązuje do indywidualnych typów osobowości człowieka. W tegorocznej kolekcji okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban każdy znajdzie najbardziej odpowiedni dla siebie model, który pozwoli mu wyrazić siebie. Sprawdźcie, które okulary z najnowszej oferty najbardziej do was pasują.
Dołącz do The Order of Never Hide, najbardziej tajemniczego stowarzyszenia non-secret na świecie! Podejmij wyzwania marki Ray-Ban na http://neverhi.de/1kNlatU.