Od dłuższego czasu specjaliści Google Glass eksperymentują z kłopotliwym kształtem okularów. Głównym problemem, z jakim spotykali się projektanci, było częste zniekształcenie rysów twarzy. Chcąc uniknąć podobnych błędów eksperymentują z formą i kolorem oprawek. Próby mają na celu dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców.
Opinie na temat tego innowacyjnego gadgetu są podzielone. Google spotyka się z zdaniami, iż poza nowoczesnymi technologiami, jakie wprowadzają do Google Glass, gadget bardzo szybko może się znudzić. Gigant, wychodząc naprzeciw tym opiniom, broni się twierdząc, że społeczeństwo musi wypróbować ich projekt, by się do niego przekonać.
Współpraca z Diane von Furstenberg to kolejna próba Google pozyskania sympatii opinii publicznej. Zaprezentowana przez Google linia projektów DVF obejmuje pięć nowych oprawek i osiem nowych odcieni.
Sprzedaż limitowanej kolekcji DVF, rozpocznie się 23 czerwca na net – a – poter.