Miłośniczki zegarków G-Shock nareszcie mogą wybrać coś dla siebie. Firma Casio zaprojektowała specjalną linię G-Shock S Series tylko dla kobiet. Obudowa przypominająca klasyczne, męskie odpowiedniki została specjalnie zmniejszona, aby lepiej dopasować się do kobiecego nadgarstka. Dodatkowo, do wyboru jest wiele niedostępnych wcześniej kolorów i wzorów.
Zegarki z kobiecej linii G-Shock S Series dalece odbiegają od typowych, damskich modeli. Są precyzyjne wykonane, niezwykle wytrzymałe i mają sportowy charakter. Z pewnością wybiorą je kobiety, które uzupełniają swój strój dodatkami podkreślającymi ich nowoczesny i aktywny tryb życia.
Kolekcja składa się z dwóch modeli: GMA-S110 i GMD-S6900. Zegarki dostępne będą od września w wybranych salonach oraz na stronie internetowej www.g-shock.com. Ich cena waha się w granicach $99 do $130.
Gwiazdą kampanii reklamowej jest duńska modelka Josephine Skriver, w obiektywie Maćka Kobielskiego.
Tekst | Wioleta Żochowska