21 marca to Światowy Dzień Zespołu Downa, z tej okazji fiński fotograf Veikko Kähkönen we współpracy z fińską organizacją wspierającą osoby z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową stworzyli projekt poświęcony tym osobom.
Celem kampanii było podniesienie świadomości w społeczeństwie i rzucenie innego światła na osoby z zespołami Downa. Chociaż społeczeństwo staje się coraz bardziej tolerancyjne i otwarte, to wciąż osoby z zespołem Downa rzadko są prezentowane w mediach jako silne i pewne siebie. Fotograf ma nadzieje, że ten projekt zmieni ten stereotyp.
Modele i modelki zostali poproszeni o wyznanie fotografowi, w jaki sposób chcieliby zostać sfotografowani. Efekty mówią same za siebie. Do całej sesji powstał także krótki film pokazujący projekt zza kulis.
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej