Niedawno przeprowadzona ankieta pokazała, że 27% mieszkańców Londynu nie wie, jak dbać o swoją prywatność w mediach społecznościowych.
Pod koniec sierpnia Facebook otworzy w Wielkiej Brytanii 5 pop-up kawiarnii oferując bezpłatne napoje ze specjalnego menu dla każdego, kto będzie chciał wziąć udział w kontroli prywatności swojego profilu na Facebooku.
Pomysł ten ma na celu poprawienie wizerunku firmy, która od lat zmaga się z problemami dotyczącymi prywatności w sieci. Facebook pierwszy raz stanął w ogniu krytyki, gdy okazało się, że firma źle zarządza danymi użytkowników. Niedawno Komisja Handlu Finansowego wyznaczyła Facebookowi karę w wysokości 5 miliardów dolarów za naruszenia prywatności, a w zeszłym tygodniu na jaw wyszła informacja, że firma zapłaciła setkom zewnętrznych kontrahentów za transkrypcję klipów audio tworzonych w Messengerze.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Pierwsza kawiarnia pojawi się w londyńskiej kawiarni Attendant. Czy to dobry pomysł na poprawienie wizerunku firmy?