Facebook otworzy sieć kawiarni, w których każdy klient będzie mógł dokonać „kontroli prywatności” w aplikacji

Wizualizacja przedstawiająca kawiarnię

Niedawno przeprowadzona ankieta pokazała, że 27% mieszkańców Londynu nie wie, jak dbać o swoją prywatność w mediach społecznościowych.

Pod koniec sierpnia Facebook otworzy w Wielkiej Brytanii 5 pop-up kawiarnii oferując bezpłatne napoje ze specjalnego menu dla każdego, kto będzie chciał wziąć udział w kontroli prywatności swojego profilu na Facebooku.

Pomysł ten ma na celu poprawienie wizerunku firmy, która od lat zmaga się z problemami dotyczącymi prywatności w sieci. Facebook pierwszy raz stanął w ogniu krytyki, gdy okazało się, że firma źle zarządza danymi użytkowników. Niedawno Komisja Handlu Finansowego wyznaczyła Facebookowi karę w wysokości 5 miliardów dolarów za naruszenia prywatności, a w zeszłym tygodniu na jaw wyszła informacja, że firma zapłaciła setkom zewnętrznych kontrahentów za transkrypcję klipów audio tworzonych w Messengerze.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Pierwsza kawiarnia pojawi się w londyńskiej kawiarni Attendant. Czy to dobry pomysł na poprawienie wizerunku firmy?

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News