House jest kreatywną i bezkompromisową marką dźwięków i młodości. Stworzoną dla osób kochających wolność i spontaniczną zabawę.
W najnowszej kampanii sięga po codzienne elementy miejskiego życia, czerpiąc pojedyncze dźwięki i tworząc z nich wyjątkową ścieżkę muzyczną. House w odważny sposób stara się otworzyć nasze zmysły na codzienne odgłosy, na które zwykle nie zwracamy uwagi, kryjące za sobą niedopowiedziane historie. Koncepcja projektu „Every Sound Makes Music” podkreśla kreatywny i bezkompromisowy charakter marki, odwołując się do muzyki, z którą HOUSE jest nierozerwalnie związany. Kampania znajdzie swoje rozwinięcie na nośnikach wielkoformatowych, w prasie, kinie oraz Internecie, gdzie poza standardowym filmem promocyjnym zobaczymy także serię krótkich klipów wprowadzających w klimat „Every Sound Makes Music”.
Oto jeden z czterech teaserów zapowiadających tę niezwykłą kampanię.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
(na podstawie materiałów prasowych)