ERR BITS zwycięzcą projektu ambasadorskiego BACARDÍ

Właśnie zakończył się roczny projekt ambasadorski marki BACARDI. Główną nagrodę, 50 tysięcy złotych, otrzymał Janek Szarecki czyli ERR BITS. Nagroda specjalna powędrowała do młodego operatora Jana Pawła Trzaski.

8 maja, w warszawskim lokalu „Patio” przy ulicy Kredytowej 9, odbyła się impreza, podczas której ogłoszono wyniki, zakończonego w marcu projektu ambasadorskiego marki BACARDI. Zdobywcą głównej nagrody – 50 tysięcy złotych – jest Janek Szarecki czyli ERR BITS. Nagrodę specjalną, również w kwocie 50 tysięcy złotych, otrzymał Jan Paweł Trzaska.

“To był trudny wybór. Mogliśmy nagrodzić maksymalnie dwie osoby, spośród trzynastu, bardzo utalentowanych i młodych mężczyzn. Przez rok pomagaliśmy im realizować pasje oraz spełniać marzenia. Patrzyliśmy jak wykorzystują do rozwoju, daną im pomoc i narzędzia” – mówi Konrad Ito, Brand Manager BACARDI. – “Zdecydowaliśmy się na wybór Jaśka Szareckiego, niezwykle utalentowanego DJ’a, z prostego powodu. Swoją postawą idealnie odzwierciedla ducha marki BACARDI. Jest młody, nieposkromiony, ma pasję, której poświęca się bez reszty.”

„Współpraca z BACARDI była bardzo ważnym punktem w mojej zawodowej karierze. Rozpoczynałem program będąc świeżo co zaproszonym do zabawy, jaką jest rynek producencko – dj’ski, kończyłem go, będąc solidną i rozpoznawalną marką – mówi Janek Szarecki. – „Wsparcie BACARDI, zarówno finansowe jaki i promocyjne, było nieocenione. Dzięki uzyskanej pomocy, zorganizowałem kilka znaczących imprez, nawiązałem współpracę z najważniejszymi osobami z branży. A co najważniejsze, wspólnie z moimi grającymi przyjaciółmi – Auerem i Teezym, stworzyliśmy własny cykl imprez – 3am, który cieszy się coraz większą popularnością”.

Nagroda specjalna powędrowała do Jana Pawła Trzaski. Wszechstronnie wykształconego operatora filmowego i fotografa. Janek ma na swoim koncie zdjęcia do filmów fabularnych, dokumentalnych, teledysków i kilku spotów reklamowych. Jego marzeniem, które już się zaczęło spełniać, jest zrobienie dokumentu o byłych komandosach, z elitarnych jednostek sił specjalnych Navy SEALs i JW GROM. Otrzymane pieniądze, obaj zwycięzcy przeznaczą na dalszy rozwój i realizację swych pasji. Pomysł na program ambasadorski BACARDI, zrodził się z wielkiej pasji marki do tworzenia rzeczy wyjątkowych. Głównymi wartościami BACARDI są autentyczność, tradycja, a przede wszystkim nieposkromiona pasja. Dlatego marka postanowiła stworzyć projekt, który pomaga utalentowanym osobom, w realizacji ich marzeń.

Rok temu wybrano 13 młodych mężczyzn, którzy są ucieleśnieniem motta marki BACARDI: „Najważniejsza w życiu jest pasja”. W gronie Ambasadorów znaleźli się niebanalni artyści, którzy mają wiele do pokazania światu ale ciągle napotykają na swojej drodze przeszkody. Dokładnie tak jak rodzina BACARDI, która swojej pasji – stworzenia idealnego rumu, poświęciła całe życie. Do projektu zaproszeni zostali DJe, muzycy, tancerz, operator filmowy, fotograf i animator. Przez dwanaście miesięcy pod skrzydłami BACARDI, rozwijali się, uczyli i realizowali swoje pomysły. 153 lata temu Facundo Bacardi Massó, po latach prób i błędów, wyprodukował w końcu rum o jakim marzył. Choć napotykał po drodze wiele przeszkód, swoim marzeniom poświęcił całe życie. Przez kolejne osiem pokoleń, rodzinny biznes był wystawiany wielokrotnie na różnego rodzaju próby, między innymi pożar destylarni, 3 trzęsienia ziemi, 14 lat wojny czy 53 lata pobytu na wygnaniu. Jednak rodzina BACARDI nie poddawała się i kontynuowała tradycję zapoczątkowaną przez Facundo. Dzięki temu, nieposkromiona pasja do zwycięstwa, pomogła BACARDI stać się rumem numer jeden na świecie. Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na https://www.facebook.com/BacardiPolska

Sylwetki laureatów Jan Szarecki (ERR BITS) to człowiek orkiestra – muzyk, producent i DJ. Wcześniej stanowił połowę duetu ERR BITS, dziś występuje pod tym pseudonimem sam. Od lat związany jest z polską sceną hip hopową i może pochwalić się współpracą z taki artystami jak: Pezet, Auer, Małolat, Vnm, WuZet, Molesta Ewenement, Pono, HiFi Banda, Hades, Czarny. Jako DJ współdzielił scenę z najważniejszymi postaciami polskiej i światowej sceny klubowej m.in. Gorillaz, Die Antwoord, Envy, Lay DJ czy DJ Pandą. Podczas ostatniej wizyty 50 Centa w Polsce, zagrał prywatny, ekskluzywny set, w trakcie sesji zdjęciowej artysty. Prócz pracy nad autorskim materiałem, na której gościć będzie śmietanka polskiego hip hopu, zajmuje się obecnie produkcją solowych płyt artystów takich jak Kapitan KaCeZet, Małolat, Flint czy Olga Jankowska.

Muzykę traktuje jako uniwersalny język, dzięki któremu wyraża emocje i komunikuje się ze światem. Ma na koncie kilka świetnie przyjętych remixów, instrumentali oraz mixtape’ów. Swoją przygodę z muzyką rozpoczął w wieku 8 lat od gry na skrzypcach. Mimo to po wielu latach spędzonych z Bachem, Vivaldim czy innymi klasykami, postanowił spróbować nowych stylów i dlatego zaczął eksperymentować. Najpierw był rock’n’roll – autorskie projekty oraz współpraca jako muzyk sesyjny m.in. z Markiem Piekarczykiem (wokalistą TSA) czy Stanem Borysem. Potem pojawił się hip hop oraz muzyka elektroniczna, która pochłonęła go bez reszty. Klasyczne wykształcenie, prócz wiedzy i umiejętności, wniosły do jego życia coś, czego bardzo brakuje na wszystkich poziomach polskiego przemysłu fonograficznego, czyli wyrafinowany gust, i to nie tylko muzyczny.

Jan Paweł Trzaska – absolwent Akademii Filmu i Telewizji, Akademii Fotografii w Warszawie i wydziału operatorskiego w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Członek Stowarzyszenia Filmowców Polskich. Najbardziej dumny jest ze swojego debiutu w roli autora zdjęć, w pełnometrażowym filmie fabularnym Mikołaja Haremskiego pt. „Gabriel”. Za ten film, na festiwalu Cinerockom w Malibu, w Los Angeles, otrzymał główną nagrodę za najlepsze zdjęcia.

Aktualnie realizuje zdjęcia do serialu animowanego dla dzieci pt. “Mały Wujcio”. Reżyserem animacji jest Marek Skrobecki – współtwórca filmu “Piotruś i wilk” nagrodzonego Oscarem. Jednocześnie pracuje nad autorskim filmem dokumentalnym o byłych komandosach, z elitarnych jednostek sił specjalnych Navy SEALs i JW GROM. Dzięki wsparciu BACARDI zorganizował m.in wystawę fotograficzną swoich zdjęć z dalekich podróży, zrealizował kilka filmów reklamujących markę, a dzięki wygranej zdobył środki, na dokończenie swojego dokumentu. Wszystkie te realizacje poszerzyły jego portfolio o wartościowe projekty i przyniosły kolejne propozycje filmowe o charakterze artystycznym i komercyjnym.

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera