Elon Musk dusigrosz – płać za Twittera.

Elon Musk Twitter weryfikacja

Elon Musk dusigrosz – to brzmi dziwnie? Nowy właściciel Twittera lubi robić internetowy szum wokół swojej działalności. Musk, powiedział, że firma usuwa weryfikacje kont użytkowników, którzy nie wydawali 8 dolarów miesięcznie na subskrypcję Twitter Blue. Będziesz musiał zapłacić za badge, nawet jak jesteś bardzo znaną osobą. Chyba, że Elon zdecyduje inaczej w twoim przypadku.

Zobacz też: Dlaczego social media to zło?

Dlaczego social media to zło?

Kontrowersje wokół wprowadzonych zmian przez nowego właściciela Twittera

Twitter usunął niebieski badge oznaczający weryfikację konta dla użytkowników, którzy nie mają wykupionej wersji premium, czyli Twitter Blue. Okazuje się, że nie dotyczy to wszystkich, ponieważ u niektórych osób te znaczniki zostaną, nawet jeśli za nie płacą. Elon Musk zdecydował, że za badge wybranych osób zapłaci z własnej kieszeni. Potwierdził to na swoim Twitterowym koncie, przyznając, że osobiście płaci za weryfikację Williama Shatnera, LeBrona Jamesa i Stephena Kinga. Rzeczywiście wszystkie trzy konta mają weryfikację. Musk nie sprecyzował, dlaczego zdecydował się zapłacić za te konkretne konta i nie jest jasne, czy w perspektywie czasu będzie je wciąż sponsorował

Do czego zmierza Elon Musk?

Co ciekawe, w najnowszym tweecie King powiedział, że nie subskrybuje Twitter Blue, więc nie opłaca swojej weryfikacji. Z tego wynika, że Musk mógł po prostu zażartować z użytkowników Twittera.

Elon Musk – przedsiębiorca czy PR-owiec?

Elon Musk to przedsiębiorca i inżynier, który zyskał uznanie na całym świecie dzięki innowacyjnym projektom w branży technologicznej, takim jak Tesla czy SpaceX. Choć Musk jest znany z kontrowersyjnych wypowiedzi na Twitterze i niestandardowych działań, to jego sukcesy biznesowe wynikają głównie z jego zdolności technicznych i wizjonerskiego podejścia do biznesu. Musk nie jest specjalistą od PR, chociaż jego media społecznościowe i publiczne wypowiedzi są szeroko komentowane przez media. Jego podejście do PR czasami wywołuje kontrowersje, ale jednocześnie przyciąga uwagę i pomaga w promowaniu jego firm.

Zobacz tez: Stop AI – pierwsza wojna człowieka z maszyną

Stop AI – pierwsza wojna człowieka z maszyną

Tekst: Helena Dziekońska

 

 

5/5 - (2 votes)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News