Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach, znani szerzej jako duet BOHOBOCO byli właściwie pierwszymi projektantami, którzy dostrzegli zjawiskową urodę Magdy Jasek.
Dwudziestojednolatka pojawiła się po raz pierwszy w kampanii marki zanim jeszcze została gwiazdą lookbooków Celine, czy Escady.Rudowłosa piękność to jedna z najgorętszych polskich modelek młodego pokolenia pnąca się powoli w górę prestiżowego rankingu top modelek strony Models.com. Magda została twarzą kampanii projektantów już po raz czwarty.
Zdjęcia autorstwa Marcina Kempskiego, wykonane na tle ledowego ekranu zaskakują nieszablonowością na tle kampanii młodych polskich marek odzieżowych. Moglibyśmy napisać, że duet postawił po raz kolejny na klasykę, jednak w tym przypadku jest to raczej konsekwentne trzymanie się stylu, który pokochały Polki, niż jednorazowy wybór. Nowocześnie, minimalistycznie, wysokojakościowo, a przede wszystkim kobieco. Po prostu BOHOBOCO.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Tekst | Przemek Dańkowski