Donatella Versace ogłosiła, że marka należąca do jej rodziny nie będzie już używać prawdziwego futra w swoich projektach. Do tej pory wśród anty-futrowych marek byli między innymi Gucci, Tom Ford, Michael Kors i Armani.
Kreatorka mody, nieustannie stara się modyfikować styl ekskluzywnej marki Versace. W środowym wywiadzie dla The Economist projektantka powiedziała, że używanie futra to już przeszłość i, że czuje się niekomfortowo, używając go w projektach rodzinnej firmy.
Wiadomość, że Versace – marka znana z efektownej i ekstrawaganckiej estetyki, która od dawna wykorzystuje futro jako podstawowy materiał w swoich kolekcjach (w tym norki, jenotów i lisy) – odwróciła się od futra, z zadowoleniem przyjęła organizacja Humane Society International.
Odchodzenie od używania prawdziwego futra wydaje się stawać nowym trendem, albo raczej nowym standardem wśród znanych marek. Współczująca moda nigdy nie była bardziej modna – skomentowała sytuację Claire Bass, dyrektor wykonawczy HSI w Wielkiej Brytanii.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.