Czym jest „wegifting” i czy trend ten podbije tegoroczne święta?

Świąteczny prezent

Trend wegiftingu staje się coraz bardziej powszechny w Stanach Zjednoczonych. Czy trafi, a może już trafił, do Polski?

Wegifting, to coś, co można określić mianem wspólnego prezentu. Dajemy komuś coś, z czego sami też będziemy mogli skorzystać: we-gift.

W badaniu przeprowadzonym przez OnePoll we współpracy z Keurigiem, które miało za zadanie przyjrzeć się nawykom i wzorcom obdarowywania, wzięło udział 2000 Amerykanów. Jak się okazało, aż 55% z nich zostało obdarowanych wegiftem.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Niesetety, 35% ankietowanych ujawniło, że będąc odbiorcami prezentu typu wegift, osoba obdarowująca bardziej się z niego cieszyła i co ciekawe – miała z niego większą korzyść. No cóż, każdy kij ma dwa końce.

Ale kim są ludzie, którzy najprawdopodobniej zostaną odbiorcami wegiftu w tym roku?

62% odpowiedziało, że partner lub małżonek. 46% wskazało swoje dzieci, a 35% mamę. Jedna trzecia z badanych stwierdziła też, że najlepszy prezent to taki, którym radość można dzielić z innymi. Chociaż najczęstszym wegiftem są karty upominkowe, dużą popularnością cieszą się bilety na koncerty, spektakle i szeroko pojętą rozrywkę.

A wy, zostaliście kiedyś obdarowani wegiftem, albo planujecie komuś zrobić taki prezent w nadchodzące święta?

wegifting infographic 1 Czym jest „wegifting” i czy trend ten podbije tegoroczne święta?

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News