Paczkomaty to jeden z najbardziej popularnych sposobów odbierania przesyłek. Znajdują się na terenie praktycznie wszystkich większych miast w Polsce i bardzo chętnie wybierane są przez internautów. Czy zatem warto umieszczać na nich swoją reklamę? Poznaj naszą opinię i skorzystaj z możliwości, jaką wielu innych już wykorzystało.
Jak wiele osób korzysta z paczkomatów?
Internauci mają wiele sposobów na odbieranie swoich paczek, zaczynając od bezpośredniej dostawy do domu, poprzez odbiór własny w jednym z punktów sprzedażowych, aż po paczkomat. Te ostatnie stały się już nieodłączną częścią naszych krajobrazów i często spotykamy je na przykład przy dużych, popularnych sklepach. Wszystko dlatego, że korzystanie z nich stało się niezwykle popularne.
Jak podaje strona https://be-media.com.pl, specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, z paczkomatów korzysta już 65 tysięcy osób, a liczba ta bez wątpienia będzie rosła. Nawet osoby, które z nich nie korzystają, dostrzegają je jednak w swoim otoczeniu, dlatego można szacować, że praktycznie każdy w Polsce ma do nich dostęp: czynny lub bierny.
Duży zasięg twojej reklamy
Przedstawione dane pozwalają szacować, że zasięg twojej reklamy, umieszczonej na paczkomatach, będzie naprawdę szeroki. Zobaczą ją zarówno osoby, które przyjdą odebrać swoją paczkę, jak i te, które jedynie będą przechodziły lub przejeżdżały nieopodal. Dzięki temu zyskasz duże grono potencjalnych klientów.
Duży zasięg jest tym bardziej prawdopodobny ze względu na dobrą lokalizację paczkomatów. Znajdują się w najbardziej uczęszczanych miejscach, co sprawia, że reklama będzie zauważona przez jeszcze większą grupę ludzi.
Atrakcyjna forma i odpowiedni format
Paczkomaty mają dużą powierzchnię, dzięki czemu pozwalają na umieszczenie odpowiednio zaplanowanej, kreatywnej reklamy o dużym formacie. Opierając się na wyrazistej grafice i ciekawym stylu, reklama dobrze wpasowuje się w miejski krajobraz, a jednocześnie przyciąga zainteresowanie swoją nowoczesną formą. Dzięki temu może zachęcać do większej integracji i lepiej zapada w pamięć.
Atrakcyjne ceny i szybki audyt skuteczności
Reklama na paczkomatach, przy wszystkich swoich zaletach, dodatkowo posiada atut w postaci atrakcyjnej ceny. Ze względu na to, że jej nośnik jest statyczny i już istnieje w danym miejscu, nie wymaga instalacji nowych nośników czy inwestycji w podłączenie do internetu, jak mogłoby mieć miejsce w przypadku reklam cyfrowych. Raz nałożona na drzwiczki nie wymaga też dużych ingerencji w swoją treść czy wygląd przez długi czas, co dodatkowo obniża jej koszty.
Jeśli jednak nadal nie jesteś do niej absolutnie przekonany, powinieneś wiedzieć, że korzystając z reklamy na paczkomatach oferowanej przez Bemedia możesz liczyć na audyt skuteczności. Dzięki temu będziesz miał pewność, że jeśli jakieś jej cechy nie sprawdzą się idealnie, zostaną poprawione, a skuteczność oddziaływania na pewno wzrośnie.