Dziwnych trendów w projektowaniu obuwia było wiele, jednak marce Bottega Veneta udało się znaleźć niezagospodarowaną jeszcze niszę nietypowych projektów.
W najnowszym lookbooku włoskiej marki jest jeden projekt, który szczególnie przykuwa uwagę. Mowa tu o butach, które na pierwszy rzut oka wyglądają, jak zrobione z makaronu znanego nam wszystkim z zupek chińskich lub włosów Justina Timberlake’a z okolic 1998 roku.
Nietypowe obuwie dostępne jest w dwóch kolorach (a może smakach?): jasnobeżowym lub ciemnożółtym. Bottega Veneta w ostatnim czasie odnotowała wysoki wzrost zainteresowania wśród klientów, a jej dyrektor kreatywny Daniel Lee odebrał niedawno nagrodę podczas British Fashion Awards 2019.
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
W związku z powyższymi jest szansa, że zobaczymy więcej projektów z chińskim makaronem w roli głównej.