Co kryje burka i arabskie salony

Powyższe skojarzenia na ogół są słuszne, choć wygląd jest często precyzyjnie poprawiony, apodyktyczni mężczyźni żyją zgodnie z tradycją i religią, czego europejski mózg objąć nie może, a hajs zgadza się tylko w niektórych krajach położonych nad Zatoką Perską.

 

# Nora Al-Shaikh – projektantka z Arabii Saudyjskiej przy tworzeniu swojej nowej kolekcji „Nora” inspirowała się podróżami oraz architekturą i stylem arabskim. W projektach widać wyraźny akcent etniczny, a także nawiązanie do przyszłości i ról kobiet w społeczeństwie.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


nora projektantka HIRO

nora projektantka2 HIRO

 

# Nasamat – z arabskiego oznacza „wiatr”, to zapach stworzony na wyłączność Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Marka zamknęła odrobinę luksusu w butelce. Zapach ma przypominać
o ojczyźnie lub o zwiedzonych miejscach. Nasamat oferuje sześć róznych zapachów: African Musk, Bulgarian Rose, England Cashmere, Italian Bergamot, Oud Bouquet, Scotland Leather dostępnych jedynie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Nasamat perfumy HIRO

# Downtown Design – w październiku odbędzie się druga międzynarodowa edycja targów
w Dubaju. Podczas eventu prezentowane są najwyższej jakości akcesoria, meble, oświetlenie, tekstylia i technologie. Trzydniowa wystawa ma na celu przedstawienie najlepszych projektów, zrzeszenie i zainspirowanie twórców do włączenie Bliskiego Wschodu w światowy design.

downtown design namiot HIRO

 

# INAYAH – to marka stworzona nie tylko dla kobiet islamu, choć przede wszystkim z myślą o nich. Kolekcje są skromne, proste, ale i nowoczesne. W projektach połączono tradycję z aktualnymi trendami, co dało ogromny wybór zarówno odzieży na co dzień, jak i na specjalne okazje.

inayah fashion HIRO

inayah fashion1 HIRO

# DKNY Ramadan – znana firma stworzyła kobiecą kolekcję na okres ramadanu. Projekty są idealną propozycją zarówno na czas postu, jak i po nim – nowoczesny look i stonowana kolorystyka umożliwiają swobodne łączenie kolekcji „Ramadan” z pozostałymi ubraniami z szafy. W kampanii DKNY wzięły udział dwie czołowe przedstawicielki mody Bliskiego Wschodu – Tamara Al Gabbani i Yada Golsharifi.

dkny ramadan kolekcja HIRO

dkny ramadan kolekcja2 HIRO

Tekst | Judyta Linczerska

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News