Filmy Disney’a kochamy wszyscy i wracamy do nich niezależnie od wieku. Czy zastanawialiście się jednak, co by było, gdyby oryginalne tytuły zastąpić znanymi nam z różnych zakątków internetu, clickbaitowymi tytułami?
Każdy prawdopodobnie natknął się kiedyś na artykuł z cyklu: Pan Janusz odkrył w swojej szafie tonę złota [DUŻO ZDJĘĆ]. Ekipa z College Humor postanowiła zrobić podobny zabieg, umieszczając na grafikach z filmów Disney’a, tytuły, które redukują fabułę do jednego wątku, dodając im clickbaitowego charakteru.
Czytaj również: Śpiąca mimoza czy domina? Disney’owskie księżniczki
Piękna i Bestia? Pokręcona historia z nowego filmu z Emmą Watson. Frozen? 109 minut filmu, który zrozumieją tylko siostry. Królewna Śnieżka? Ten prosty sposób na wybudzenie ze śpiączki zaskoczy cię [NIE UWIERZYCIE].