Cienne, czyli produkuj lokalnie, kupuj globalnie

Jak stworzyć globalna markę, która wyróżni się na rynku konkurencji? Wpadła na to Nicole Heim, która w Nowym Jorku produkuje ubrania z materiałów pochodzących z całego świata.

Zmęczona pracą w korporacji Amerykanka, w czasie jednej ze swoich podróży do Afryki poznała małżeństwo, które ręcznie wyrabiało tkaniny. Zainspirowana ich pracą, Nicole Heim postanowiła stworzyć markę Cienne.

cienne-materiał-w-paski-ręce

Szyte w Nowym Jorku ubrania, tworzone są z materiałów pochodzących z całego świata. Heim ściąga jedwab z Indii i krepę z Japoni, używając do produkcji ubrań wyłącznie tekstyliów produkowanych w staromodny, tradycyjny sposób. Koszty produkcji takich materiałów są mniejsze, a jakość i oryginalność sprowadzanych tkanin zdecydowanie przyciągają klientów i tworzą z Cienne markę wyróżniającą się. Najtrudniejszym wyzwaniem, z którym ciągle mierzy się Heim, jest wyszukiwanie rzemieślników, którzy zgodziliby się z nią współpracować. Kontakty nawiązywane są najczęściej osobiście, czasem zdarza się też, że Heim dowiaduje się o działalności regionalnych wytwórców przez swoich współpracowników.

W Cienne chodzi przede wszystkim o kształtowanie świadomości konsumenckiej. Nicole Heim, dzięki swojej pracy, sama nauczyła się rozróżniać dobrej jakości materiały i tę wiedzę chce przekazać w swoich projektach dalej, szerszemu odbiorcy.

cienne-kobieta-w-czerwonych-spodniach-kanapa cienne-kobieta-w-dżinsach-schody cienne-kobieta-w-kapeluszu-i-sukience

tekst | Ada Olejnik

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera