Calvin Klein z kontrowersyjną kampanią na jesień

Jesienna kampania Calvin Klein Jeans to odważne nawiązanie do sextingu i miłosnych trójkątów, a inspiracją dla niej miały być bieżące wydarzenia oraz współczesna młodzież.

Dyrektor marketingowy Calvina Kleina, Melisa Goldie, w wywiadzie dla WWD powiedziała, że najnowsza kolekcja firmy to pokazanie prawdy o relacjach między ludźmi w dzisiejszych czasach. Kampania ma na celu również zmusić do dyskusji na tematy związane z seksem.

Zdjęcia oraz klipy promocyjne całej akcji są utrzymane w ciemnej kolorystyce. Oglądając je, nie sposób nie zauważyć niepokoju i tajemniczości, które malują się na twarzach modeli oraz modelek. Do plakatów dołączone są także wycinki z różnych rozmów smsowych.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Najnowsza kampania Calvina Kleina prowokuje i z pewnością odniesie duży sukces. W końcu seks sprzedaje się w reklamach najlepiej.

55b8f6bb1400002f002e13ef

55b8f8041400002e002e13f9

55b8f6481700002600565e33

55b8f6771700002500565e35

55b8f7621700002600565e41

tekst | Zuzanna Tomaszewicz

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News