Budweiser przeprasza kobiety za seksistowskie reklamy i prezentuje ich nowe wersje

Vintage reklama piwa

Z okazji minionego Dnia Kobiet, koncern piwowarski Budweiser postanowił przeprosić kobiety za swoje reklamy, które były publikowane na przestrzeni lat 50. i 60.

Budweiser połączył siły z ruchem #SeeHer i przerobił swoje vintage reklamy, które uprzedmiotawiały kobiety, sprowadzając je do roli nalewacza piwa i służącej. Nowe reklamy pojawią się między innym w The New York Times, Chicago Tribne, czy Los Angeles Times.

Aby zauważyć zmianę, Budweiser zestawił swoje nowe reklamy z ich starszymi odpowiednikami. Nowe reklamy pokazują kobiety, tak, jak powinny od zawsze — jako silne, niezależne jednostki, które również mogą tak jak mężczyźni cieszyć się życiem.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Vintage reklama piwa FormatFactorybudus iwd chitimes final Budweiser przeprasza kobiety za seksistowskie reklamy i prezentuje ich nowe wersje Vintage reklama piwa

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News