Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie

Włoski artysta postanowił stworzyć serię satyrycznych reklam, które swoim przekazem stają w opozycji do kapitalizmu i wszystkiego co z nim związane.

HOGRE podpatrując znane z przestrzeni miejskiej reklamy, dodał im kilka elementów, które w brutalny sposób obnażają słabości naszego społeczeństwa oraz niektórych marek, jak brak zainteresowania środowiskiem marki Ford.

Zobacz również: (Miesiączka) krew, pot i łzy: walka o przełamanie taboo

1 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 8 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 7 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 6 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 5 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 4 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 3 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 2 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 12 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 14 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 15 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 19 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie 23 Brutalnie szczere „reklamy”, które zawisły w Londynie

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Tekst: Klarysa Marczak

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News