Bondi Hipsters błyskawicznie zareagowali na nową kampanię Calvina Kleina. Aktualną twarzą marki został właśnie kanadyjski idol nastolatek. To śmiałe posunięcie, zwłaszcza gdy przypomnimy sobie, że wcześniej bielizna CK reklamowana była przez takie archetypy męskości jak np. David Beckham. Bieberowi tymczasem może i przybywa mięśni oraz tatuaży, lecz w masowej świadomości wciąż funkcjonuje jako wątły chłopiec o dziewczęcej urodzie.
Na tych skojarzeniach zagrali właśnie van Vuuren i Boshier, komentując sesję boskiego Justina swoimi własnymi zdjęciami w identycznych egzaltowanych pozach. „Kochamy Justina i jesteśmy pełni podziwu dla jego pustego spojrzenia godnego ćpuna uzależnionego od mety i cierpiącego na zespół wstrząsu pourazowego” – opisali swoją prowokacyjną sesję. Postanowili uwiarygodnić nieco ten cierpiętniczy image, za pomocą atrybutów prawdziwego mężczyzny – zarostu, włosów na klacie i tzw. mięśnia piwnego . Sami oceńcie kto w nowej kolekcji Calvina Kleina wygląda bardziej autentycznie i intrygująco…
zdjęcia | https://www.facebook.com/BondiHipsters
tekst | Karolina Rospondek