W maju Gucci zaprezentowało swoją kolekcję Gucci Cruise 2019 na jednym z rzymskich cmentarzy, gdzie modelki i modele chodzili po wybiegu wyznaczonym przez dwie linie ognia. Teraz dyrektor artystyczny Alessandro Michele dzieli się z nami kampanią do tej kolekcji!
Kampania #GucciGothic przenosi nas do biblijnych czasów, prezentując kadry przypominające nam o historii Arki Noego. A skoro biblijna arka, to podczas zdjęć nie mogło zabraknąć całej gamy zwierząt. Zdjęcia wykonał wieloletni współpracownik Alessandra – Glen Luchford.
Zobacz również: Kampania Gucci, która jest ukłonem w stronę fanów vintage sci-fi
W filmie zapowiadającym kolekcję widzimy społeczność (ubraną od stóp do głów w Gucci) żyjącą w harmonii z wiejskim krajobrazem i dziki zwierzętami. Wiedząc, że wkrótce nadejdzie potop, wszyscy angażują się w budowanie arki, która zapewni im i zwierzętom bezpieczeństwo.
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
Luchford tworząc fotografie do kampanii, skupił się na detalach nowej kolekcji Gucci, ale nie zapomniał o zwierzętach i ich interakcji z modelami i modelkami. Na kadrach kampanii odnajdziemy tygrysy, słonie, jelenie i wiele, wiele więcej znajomych futrzanych pyszczków.