W modzie już od jakiegoś czasu zauważalny jest triumfujący powrót lat 90. Słynący z kreatywności i nowatorstwa w swoich projektach hiszpański projektant Cristóbal Balenciaga, wychodzi naprzeciw najnowszym trendom, tworząc serię kolczyków wyglądających… jakoś znajomo.
Najnowsza kolekcja biżuterii Balenciagi przywołuje nostalgię lat 90. Marka wypuściła linię kolorowych kolczyków w kształcie liter, inspirowanych magnesowym alfabetem, który zapewne przyczepialiście w dzieciństwie do lodówki.
Niestety, nie wszystkie litery alfabetu są dostępne, jedynie osiem, z których układa się nazwa marki, musicie, więc być szczęściarzami, żeby ułożyć z nich swoje inicjały. Natomiast, jeśli macie wystarczająco dużo dziurek w uszach (i funduszy), możecie ułożyć sobie z nich napis BALENCIAGA.
Kolczyki, wykonane z mosiądzu w emaliowej powłoce, sprzedawane są oddzielnie, 235$ za sztukę. Do kupienia na stronie Balenciagi.
Czytaj także: 7 niezapomnianych trendów modowych z lat 90.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Tekst: Maja Lipiec