Balenciaga stworzyła kolczyki wywołujące nostalgię lat 90.

Różnokolorowy napis BALENCIAGA na białym tle

W modzie już od jakiegoś czasu zauważalny jest triumfujący powrót lat 90. Słynący z kreatywności i nowatorstwa w swoich projektach hiszpański projektant Cristóbal Balenciaga, wychodzi naprzeciw najnowszym trendom, tworząc serię kolczyków wyglądających… jakoś znajomo.

Najnowsza kolekcja biżuterii Balenciagi przywołuje nostalgię lat 90. Marka wypuściła linię kolorowych kolczyków w kształcie liter, inspirowanych magnesowym alfabetem, który zapewne przyczepialiście w dzieciństwie do lodówki.

Niestety, nie wszystkie litery alfabetu są dostępne, jedynie osiem, z których układa się nazwa marki, musicie, więc być szczęściarzami, żeby ułożyć z nich swoje inicjały. Natomiast, jeśli macie wystarczająco dużo dziurek w uszach (i funduszy), możecie ułożyć sobie z nich napis BALENCIAGA.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Kolczyki, wykonane z mosiądzu w emaliowej powłoce, sprzedawane są oddzielnie, 235$ za sztukę. Do kupienia na stronie Balenciagi.

Czytaj także: 7 niezapomnianych trendów modowych z lat 90.

Czerwona litera C na białym tle Niebieska litera N na białym tle. Fioletowa litera L na białym tle.

Tekst: Maja Lipiec

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News