Categories: markimoda

Balenciaga SS18, to jedna z najdziwniejszych kampanii jakie widzieliście

Balenciaga opublikowała na Instagramie dość nietypową kampanię na sezon SS18. Niektórzy pokochali nową kolekcję, inni wręcz przeciwnie. Dlaczego?

Nowa kampania Balenciagi przypomina serię dziwnych rodzinnych portretów rodem z lat 80-tych i 90-tych. Owego dzieła dopełniają oversize’owe ubrania, które wyglądają niczym perełki znalezione w second-handach.

Nie wszyscy jednak podzielają entuzjazm w stosunku do tego powiewu nostalgii. Naturalnie są fani tych old-schoolowych projektów, jednak w tym samym czasie, inni zarzucają marce, że za bardzo odeszli od swoich korzeni, od kiedy są w rękach Demnego Gvasali.

Czytaj również: Co robiliśmy w mediach społecznościowych 10 lat temu?

Komentarze
Rate this post
Klarysa Marczak

Recent Posts

Poczet pisarzy różnych: Andrzej Stasiuk

Zbiór  „Grochów”, wydany ostatnio przez Czarne, to dobra okazja, aby przypomnieć sobie wczesne książki Andrzeja Stasiuka,…

59 minut ago

TOP 10: Najlepsze polskie gry komputerowe

Polski rynek gier komputerowych jest znacznie bardziej rozległy, niż można przypuszczać. Już od zamierzchłych lat…

17 godzin ago

Najlepsze gejowskie kluby w Polsce

Doskonała muzyka, duży parkiet, smaczne i niezbyt drogie drinki... co jeszcze charakteryzuje godny uwagi klub…

2 dni ago

Przegryw – poznaj 5 największych przegrywów w historii

Przegryw jest szerokim pojęciem. Według Słownika Miejskiego Slangu jest to ,,osoba, która przegrywa życie, nie…

3 dni ago

thea wang – urokliwa debiutantka na norweskiej scenie muzycznej!

9 września 2022 roku dzięki wszystkim serwisom streamingowym światło nocne ujrzał piękny album „While He…

4 dni ago

Książki, które zmieniają życie czytelnika na lepsze

Świat bez książek nie mógłby właściwie istnieć, co doskonale wiedzą miłośnicy literatury. Wykreowane w nich…

5 dni ago