Balenciaga opublikowała na Instagramie dość nietypową kampanię na sezon SS18. Niektórzy pokochali nową kolekcję, inni wręcz przeciwnie. Dlaczego?
Nowa kampania Balenciagi przypomina serię dziwnych rodzinnych portretów rodem z lat 80-tych i 90-tych. Owego dzieła dopełniają oversize’owe ubrania, które wyglądają niczym perełki znalezione w second-handach.
Nie wszyscy jednak podzielają entuzjazm w stosunku do tego powiewu nostalgii. Naturalnie są fani tych old-schoolowych projektów, jednak w tym samym czasie, inni zarzucają marce, że za bardzo odeszli od swoich korzeni, od kiedy są w rękach Demnego Gvasali.
Czytaj również: Co robiliśmy w mediach społecznościowych 10 lat temu?
https://www.instagram.com/p/BcovYEwlPFv/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/Bco3wrsFmFQ/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/Bco99JQFkH3/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/BcpFfmSFEiX/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/BcpSilSlDgP/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/BcrYAxnF4la/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/Bcri1kKF9sk/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/BcrtimUlPsG/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/Bcr5v9vFAGI/?taken-by=balenciaga
https://www.instagram.com/p/BcsBH3NlDmk/?taken-by=balenciaga