Balenciaga SS18, to jedna z najdziwniejszych kampanii jakie widzieliście

Dwa zdjęcia przedstawiające ludzi ubranych w oldschoolowe ubrania

Balenciaga opublikowała na Instagramie dość nietypową kampanię na sezon SS18. Niektórzy pokochali nową kolekcję, inni wręcz przeciwnie. Dlaczego?

Nowa kampania Balenciagi przypomina serię dziwnych rodzinnych portretów rodem z lat 80-tych i 90-tych. Owego dzieła dopełniają oversize’owe ubrania, które wyglądają niczym perełki znalezione w second-handach.

Nie wszyscy jednak podzielają entuzjazm w stosunku do tego powiewu nostalgii. Naturalnie są fani tych old-schoolowych projektów, jednak w tym samym czasie, inni zarzucają marce, że za bardzo odeszli od swoich korzeni, od kiedy są w rękach Demnego Gvasali.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Czytaj również: Co robiliśmy w mediach społecznościowych 10 lat temu?

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News