Festiwal Up To Date, który odbędzie się 23-24 września w Białymstoku, zbliża się wielkimi krokami. Organizatorzy dopinają wszystko na ostatni guzik. Tymczasem publikują film promocyjny, który zachęca wszystkich niezdecydowanych do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu.
Już w ten weekend Białystok odwiedzą fani muzyki elektronicznej, techna i hip-hopu, aby wspólnie przeżyć niezapomniane chwile. Festiwal Up To Date ponownie wraca z mocnym line-upem, który i tym razem został starannie wyselekcjonowany. W podziemiach Stadionu Miejskiego oraz w Operze i Filharmonii Podlaskiej wystąpią światowej sławy artyści, a wśród nich m.in. Umwelt, Luke Vibert, Reeko i Fracture.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Jak co roku ekipa Up To Date postanowiła niezdecydowanych zachęcić do wzięcia udziału w festiwalu i wypuściła film promocyjny „Bagaż życia”. Organizatorzy wydarzenia znani są ze swoich niestandardowych działań promocyjnych i ponownie udowodnili, że opłaca się inwestować w kreatywny marketing. Twórcy czterominutowego filmiku przekazali autentyczne relacje, czyste emocje i otwarcie na pokolenie 50+. Pomógł im w tym Tomasz Knapik, który wystąpił w roli narratora oraz Ewa Kasprzyk i kilkuset mieszkańców Białegostoku. Dodatkowo w video zajawce wystąpił 65-letni Stanisław, ojciec jednego z organizatorów festiwalu, który zachęca starsze osoby do wzięcia udziału za darmo w festiwalu. Całemu filmowi towarzyszy myśl przewodnia, że muzyka łączy pokolenia, a stereotypy należy obalać. Wszyscy możemy bawić się przy tej samej muzyce, nieważne ile mamy lat.
Według fanów najnowszy filmik promocyjny świetnie oddaje klimat Białegostoku i mentalność jego mieszkańców. Całej ekipie należą się brawa za pomysł i wykonanie, bo w prosty sposób przekazali to, o co w życiu chodzi.
Tekst: Olga Retko