Marki ASOS nie trzeba przedstawiać nawet modowym abnegatom. Sklep internetowy założony w londyńskim Camden czternaście lat temu, niepostrzeżenie zamienia się w branżowe imperium. To już nie tylko jeden z online stores oferujących tanie kiecki ‘inspirowane’ kolekcjami z wybiegów, ale też magazyn o ponad półmilionowym gronie czytelników, mobilne aplikacje i społeczność fashionistów skupiona wokół Twittera, Instagrama i Facebooka marki.
Linia White collection to najbardziej designerska z autorskich minikolekcji wypuszczanych przez ASOSA, pozostająca w zgodzie z panującymi trendami, ale zawsze z (dużą) szczyptą indywidualizmu. To również lepsze niż w standardzie materiały i profesjonalne wykroje. W lookbooku wiosennej kolekcji znajdziemy fasony inspirowane męską garderobą – ze zdecydowanie zarysowanymi ramionami i sporymi klapami, przeciwstawione pastelowym jedwabiom, plisom i przezroczystościom. Dla miłośników jakości i minimalistycznych detali.
Tekst | Helena Łygas
Foto | fashiongonerouge.com