Artysta przerobił logotypy popularnych marek na filmy Disneya

Dwa przerobione logotypy marek

Logotyp jest znakiem rozpoznawczym firmy, który natychmiast rozpoznajemy i kojarzymy z daną marką. Te, które widzimy na co dzień, pamiętamy najlepiej.

Artyści już od wielu lat biorą na warsztat znane logotypy marek przerabiając je i nadając im nowy, nietypowy charakter. Co się jednak stanie, gdy połączymy znane logotypy z filmami Disneya?

Grafik Modesto Garcia postanowił podjąć się tego wyzwania tworząc serię grafik znaków rozpoznawczych marek połączonych z tytułami kultowych filmów Disneya. Swoje prace opublikował jako wątek na Twitterze, a ten w raptem 24 godziny stał się wiralowy, osiągając ponad 17 tysięcy udostępnień. Mieszając popkulturę z własnym stylem, Modesto pokazuje nam jak przykładowo wyglądałaby marka Wella, gdyby ich produkty do pielęgnacji włosów sygnowane były tytułem Pocahontas?

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News