Logotyp jest znakiem rozpoznawczym firmy, który natychmiast rozpoznajemy i kojarzymy z daną marką. Te, które widzimy na co dzień, pamiętamy najlepiej.
Artyści już od wielu lat biorą na warsztat znane logotypy marek przerabiając je i nadając im nowy, nietypowy charakter. Co się jednak stanie, gdy połączymy znane logotypy z filmami Disneya?
Grafik Modesto Garcia postanowił podjąć się tego wyzwania tworząc serię grafik znaków rozpoznawczych marek połączonych z tytułami kultowych filmów Disneya. Swoje prace opublikował jako wątek na Twitterze, a ten w raptem 24 godziny stał się wiralowy, osiągając ponad 17 tysięcy udostępnień. Mieszając popkulturę z własnym stylem, Modesto pokazuje nam jak przykładowo wyglądałaby marka Wella, gdyby ich produkty do pielęgnacji włosów sygnowane były tytułem Pocahontas?
Trampki męskie to uniwersalny dodatek, którego nie powinno zabraknąć w żadnej szafie. Jak się okazuje,…
Masz auto z 2005 roku albo starsze? Od lipca 2024 nie wjedziesz nim do centrum…
The Sims to wyjątkowa gra pod kątem muzycznym, ponieważ na przestrzeni lat coraz więcej artystów…
Zapowiada się przezabawna komedia o świecie, w którym wszyscy walczą o popularność. Tu nie chodzi…
Czy filmy lepsze od książek istnieją? – to pytanie, które zazwyczaj zanika pod wpływem licznych…
Pierwsze zapowiedzi filmu Niebezpieczni dżentelmeni były naprawdę intrygujące. Zagadka kryminalna z (przyszłymi) tuzami polskiej nauki…