Artysta przerobił logotypy popularnych marek na filmy Disneya

Dwa przerobione logotypy marek

Logotyp jest znakiem rozpoznawczym firmy, który natychmiast rozpoznajemy i kojarzymy z daną marką. Te, które widzimy na co dzień, pamiętamy najlepiej.

Artyści już od wielu lat biorą na warsztat znane logotypy marek przerabiając je i nadając im nowy, nietypowy charakter. Co się jednak stanie, gdy połączymy znane logotypy z filmami Disneya?

Grafik Modesto Garcia postanowił podjąć się tego wyzwania tworząc serię grafik znaków rozpoznawczych marek połączonych z tytułami kultowych filmów Disneya. Swoje prace opublikował jako wątek na Twitterze, a ten w raptem 24 godziny stał się wiralowy, osiągając ponad 17 tysięcy udostępnień. Mieszając popkulturę z własnym stylem, Modesto pokazuje nam jak przykładowo wyglądałaby marka Wella, gdyby ich produkty do pielęgnacji włosów sygnowane były tytułem Pocahontas?

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News