24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

Czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę trzymającą torebkę

Argument to polska marka zajmująca się produkcją wyjątkowo pięknych torebek. Wykonane są według zasady zero i less waste.

Główną wartością Argument jest przejrzystość i szczerość wobec konsumentów pod kątem ekologii, kosztów, jakie są ponoszone w trakcie produkcji oraz staranność podczas tworzenia. Powstałe modele zostały wyprodukowane na terenie Polski z materiałów skórzanych, będących jednocześnie w 90% surowcem wykupionym z warsztatów tapicerskich, meblarskich oraz wszelkich zakładów galanteryjnych.

Projekty marki Argument nadają drugie życie skrawkom materiałów, które na co dzień w olbrzymich ilościach trafiają do utylizacji lub do śmieci. Owocem tego jest siedem przepięknych torebek w różnych wariantach kolorystycznych.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


FormatFactory16 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Imię i nazwisko:

Adela Ochman

Miesiąc urodzenia:

Wrzesień

– Moda to dla mnie:

Praktyczny sposób wyrażania siebie.

– Kiedy zaprojektować torebkę, udaję się (w jakie miejsce?):

Do mojego biura / parku / ogrodu.

– Moje projekty mają kolor:

Od stonowanych, takich jak czerń czy biel, ecru po dominujące, takie jak czerwień.

– Do tworzenia inspiruje mnie:

Klasyka – francuska moda, potrzeba zmiany i otaczający mnie ludzie.

FormatFactory23 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Mój styl określiłabym:

Nawiązujący do klasyki i modeli ponadczasowych.

– Chciałabym współpracować z:

Martą Dyks, Anją Rubik, Kasią Gandor.

– Swoimi projektami chcę przekazać:

Prostotę, transparentnośći funkcjonalność w modzie. Ponadto chcę, aby moje projekty były kojarzone z formą produkcji, której się trzymamy.

FormatFactory11 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Internet to dla mnie:

Źródło pracy i inspiracji.

– Główną cechą mojej osobowości artystycznej jest:

Dziecięca wyobraźnia i brak zahamowań.

– 5 piosenek z mojej playlisty to:

  • Moonshine Get Me Daniel Norgren
  • To Let Myself Go – The Avener
  • Another Love – Tom Odell
  • A może by – Transport Band
  • Miod – Natalia Przybysz

FormatFactory35 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Nie wyobrażam sobie życia bez:

Moich bliskich.

– Morze czy las:

Zdecydowanie morze.

– Epoka, do której należę:

Lata 90.

FormatFactory15 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Film/i lub książką, które wywarły na mnie wrażenie ostatnio:

Holiday, Nancy Meyers. Jak dogonić szczęście, Peter Chelsom. Hakowanie Świata, Karim Amer / Jehane Noujaim

– Moda jest dla mnie ważna/nie ważna, ponieważ:

Moda jest dla mnie ważna ze względu na wpływ, który wywiera na naszym życiu duchowym, społecznym oraz zewnętrznym.

– Moje pasje:

Snowaborad, kitesurfing, tenis, malarstwo, taniec.

FormatFactory1 1 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Nie zastanawiam się nad:

Opinią osób, które nie potrafią poprzeć swoich przekonań adekwatnymi argumentami.

– Cisza to dla mnie:

Stan przemyśleń.

– Przed pokazaniem komuś nowego projektu, boję się, że:

Nie mam żadnych oporów przed konsultacjami z wybranymi osobami – nawet uważam, że jest to wskazany i naturalny aspekt w trakcie drogi projektowej.

FormatFactory25 24 pytania do Adeli Ochman, założycielki marki Argument, wyznającej zasadę „less waste”

– Słowa, których nadużywam:

pizza

– W modzie nie lubię:

  • sezonowości,
  • braku transparentności,
  • spotykanego zadufania,
  • nadużycia,
  • braku funkcjonalności,
  • nie lubię, gdy estetyka przeważa nad funkcjonalnością.

– Moje motto to:

Każdy nasz czyn ma wpływ na cały świat.

Tekst: Kasia Tilda Frąckowiak

5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News