23 pytania do założycielki Simony Jambor, założycielki marki Blisko, tworzącej ubrania w trosce o planetę

Polska moda radzi sobie coraz lepiej. Twórcy wykazują się wspaniałymi pomysłami, ale przede wszystkim chętnie stawiają na zrównoważone trendy. Jedną z takich marek jest Blisko Store.

Świadomość to najlepsze słowo, którym można określić pomorski brand. Dziewczyny kreując etyczną modę, wierzą, że dobry wybór zaczyna się właśnie od niej. To, co im bliskie, chcą przekazać swoim klientkom. Ubrania Blisko są trwałe, ponadczasowe i przetrwają dłużej niż tylko jeden sezon. Zapewnią to organiczne tkaniny oraz lokalna produkcja.

Zapraszamy do przeczytania kwestionariusza.

Imię i nazwisko:

– Simona Jambor

Miesiąc urodzenia:

– Październik

Moda to dla mnie:

– Kod kulturowy.

Kiedy chcę stworzyć coś pięknego, udaję się (w jakie miejsce?):

– Wewnątrz siebie.

Moje projekty mają kolor:

– Pomorza.

Do tworzenia inspiruje mnie:

– Krajobraz regionu, w którym mieszkam.

Styl moich projektów określiłabym:

– Swoboda w ponadczasowym ujęciu.

Chciałbym współpracować z:

– Zuzą Krajewską.

Swoimi projektami chcę przekazać:

– że moda może być świadomym wyborem, a nie odgórnie narzuconymi wytycznymi.

Internet to dla mnie:

– Najbardziej demokratyczne narzędzie wrzechczasów.

Główną cechą mojej osobowości artystycznej jest:

– Intuicja.

5 piosenek z mojej playlisty to:

– Wcześniej grałam w zespole i trochę pielęgnuję w sobie podejście muzyka. Staram się nie słuchać kawałków w oderwaniu od całego albumu. Dla mnie kawałek to rozdział książki, którego możesz nie zrozumieć, nie przeczytawszy całej książki. Aktualnie na tapecie Four Tet z albumem New Energy.

Nie wyobrażam sobie życia bez:

– Dobrych ludzi.

Morze czy las:

– Las sosnowy nad morzem.

Epoka, do której należę:

– Próg rewolucji cyfrowej.

Film/i lub książką, które wywarły na mnie wrażenie:

– Film Scena Zbrodni reżyserii Joshua Oppenheimera- film, który w dosadny sposób ukazuje, jak narracja historyczna wpływa na postrzeganie człowieczeństwa i moralności. Z książek – mam słabość do austriackiej prozy – Ingeborg Bachmann, Robert Musil, Peter Handke.

Ora Shirt Chestnut 1 23 pytania do założycielki Simony Jambor, założycielki marki Blisko, tworzącej ubrania w trosce o planetę

Moda jest dla mnie ważna / nie ważna, ponieważ:

– Moda nie jest ani ważna, ani nieważna. Moda jest to swoisty kod kulturowy, którym posługujemy się mimowolnie.

Moje pasje:

– Joga.

Nie zastanawiam się nad:

– Wychodzi na to, że nad wszystkim się zastanawiam 😀

Cisza to dla mnie:

– Łączność z samą sobą.

Ora Shirt White 4 23 pytania do założycielki Simony Jambor, założycielki marki Blisko, tworzącej ubrania w trosce o planetę

Przed pokazaniem komuś po raz pierwszy projektu, boję się, że:

-Nie boję się

W modzie nie lubię:

– Stawiania granic.

Moje motto to:

nie bój się.

Tekst: Katarzyna Tilda Frąckowiak

Zdjęcia: Joanna Konieczna

5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News