Balloon to polska marka, która jest synonimem nowoczesnego stylu i minimalizmu. Świadomie podążając za trendami w modzie, wznosi się ku górze.
Znakiem charakterystycznym Balloon marki jest balonik. Założona niespełna dwa lata temu, szybko zaczęła podbijać polski rynek mody. Jednym z założycieli Balloon jest Maks Behr – światowej sławy polski model. Współpracował z takimi markami jak Prada, Levi’s, Vistula, Reserved, Bershka, Zalando czy Benetton. Charakterystycznymi elementami dla marki są proste wzory oraz dopracowane wykonania i dobre jakościowo materiały. Dodatkowym atutem jest to, że wszystkie ubrania produkowane są w Polsce.
Aktualna kolekcja to mieszanka surowego undergroundu z najmodniejszymi kolorami sezonu. W najnowszej sesji zdjęciowej udział wzięli topowi polscy modele. Julia Borawska znana z agencji Gaga Models pracowała dla domu mody Valentino, a także ma na koncie okładkę Vogue Mexico, również Jacob Kulesza, ulubieniec domów mody Dolce&Gabbana oraz Calvin Klein. Należy zwrócić uwagę na dopracowanie każdego detalu i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy ślą swoje zapytania o kolejne kolekcje.
Imię i nazwisko:
Maks Behr
Miesiąc urodzenia:
Styczeń
Moda to dla mnie:
Moda to dla mnie synonim osobowości, to dzięki niej każdy z nas może być wyjątkowy.
Kiedy chcę stworzyć nowy, piękny projekt udaję się (w jakie miejsce):
Dużo podróżuje, to właśnie wtedy czerpię najwięcej inspiracji. Samolot, pociąg, czy zwykła podróż samochodem to z reguły chwila na poukładanie nieustannie kręcących się myśli w mojej głowie.
Moje projekty mają kolor:
Personalnie zawsze wybieram czarny i odcienie szarości, nasi klienci są niesamowicie różnorodni, a co za tym idzie, tworzymy dla każdego.
Do tworzenia inspiruje mnie:
Tak jak wspominałem, zbierane doświadczenia z branży modelingowej, w której pracuje na co dzień, sprawiają, że jestem blisko z wieloma kreatywnymi ludźmi, to właśnie możliwość czerpania od nich inspiruje i napędza.
Styl moich projektów określiłbym:
Określiłbym jako użyteczną innowacyjność.
Chciałbym współpracować z:
Moim największym marzeniem jest współpraca z G-eazy. Według mnie na ten moment Gerald, stał się wyznacznikiem trendu w streetwearze. To dzięki niemu obecny sezon to powrót klasycznych Vansów Old Skool czy Jordanów 1.
Swoimi projektami chcę przekazać:
Nasza marka powstała z pasji i dla frajdy tworzenia. Swoimi projektami chcemy dać każdemu stylową wygodę.
Internet to dla mnie:
Sztuka dla sztuki.
Główną cechą mojej osobowości artystycznej jest:
Totalna wolność, dużo dystansu do siebie, a także otwartość na nowości.
5 piosenek z mojej playlisty to:
Oczywiście ulubiona Cant You hear me knocking – The Rolling Stones
Snow (hey oh ) Red Hot Chili Peppers
Juicy – B.I.G
Lotta That – G-eazy
Back in Black – ACDC
Nie wyobrażam sobie życia bez:
Czarnej bluzy z kapturem.
Morze czy las:
Zawsze morze.
Epoka, do której należę:
Epoka Nowego Świata Hegla, sztuka poznania życia.
Film i/lub książką, które wywarły na mnie wrażenie:
Ulubiony film to Blow, a książką, która wywarła na mnie duże wrażenie to pozycja Sztuka zwycięstwa Phila Knighta twórcy firmy NIKE, historia ukazująca, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Moda jest dla mnie ważna, ponieważ:
Tak jak wspomniałem, ukazuje osobowość, inspiruje i pobudza kreatywność każdego człowieka, który rano musi się po prostu ubrać.
Moje pasje:
Od dziecka gram w tenisa, to moja największa miłość i pasja. Jestem typem sportowca = zadaniowca, uważam, że to duże ułatwienie w biznesie.
Cisza to dla mnie:
W moim życiu nie ma ciszy, cisza to strach i poczucie nudy bo przecież zawsze musi się coś dziać.
Słowa, których nadużywam:
Przepraszam, Dobrze, i parę przekleństw 😉
W modzie nie lubię:
Sztucznej oryginalności
Moje motto to:
Snuj marzenia jakbyś miał żyć wiecznie i żyj tak, jakbyś miał umrzeć dziś.
Tekst: Katarzyna Tilda Frąckowiak