Więcej niż zdjęcia

Te kampanie zrealizowane w formie kilkuminutowych spotów są w stanie powiedzieć więcej o marce i jej wartościach, niż jakiekolwiek zdjęcia.

#1 Y-3

Widoczny wpływ wschodnich sztuk walki, estetyka ich przedstawiania, a także komiksowy styl nadają kampanii trochę kampowego charakteru. Pomimo tego, zarówno film jak i ubrania odbieramy pozytywnie.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


#2 Prada

Prada pod względem kampanii osiąga mistrzostwo. Ciekawe scenariusze i budowanie nastroju to znak rozpoznawczy marki w tym sezonie. Tajemniczość, świetne ujęcia i pozornie oklepana, ale wciągająca, miłosna historia. Chce się oglądać nie tylko do końca, ale i dłużej!

#3 Tru Trussardi

Szczerze mówiąc, do tej pory żadna kampania Tru Trussardi nie zapadła mi w pamięci. Ta jednak stanowi wyjątek. Psychodeliczny nastrój zarówno na zdjęciach jak i na filmie naprawdę przyciąga wzrok.

#4 Lanvin

Kiedy pojawił się lookbook Lanvin, wszystkie portale modowe huczały o jego gwiazdach – Edie Campbell z rodziną. I nic dziwnego, bo oprócz walorów estetycznych pełno w nim pozytywnej energii.

#5 Kenzo

I na koniec genialne Kenzo. Surrealizm, moc koloru, klimat – no nic dodać, nic ująć.

Tekst | Małgorzata Mitura

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News