Uwolnij muzykę od kabli

 

Creative Airwave HDBezprzewodowe terminale szybko znikają ze sklepowych półek. W tym roku mieszkańcy globu kupią miliard smartfonów i dwieście milionów tabletów. Mobilne urządzenia stają się szybsze i bardziej inteligentne, znajdując wiele nowych zastosowań. Młodzi ludzie często wykorzystują smartfony do celów rozrywkowych. Rozmaite badania pokazują, że niemal połowa osób poniżej 30 roku życia używa smartfona do słuchania muzyki, radia czy oglądania filmów za pomocą serwisów takich jak YouTube.com. Niestety dźwięki emitowane przez głośniki terminali to tortura dla osób zwracających uwagę na jakość brzmienia. Również moc przetworników w tych urządzeniach rzadko zaspokaja oczekiwania młodych słuchaczy. Właściciele komórek, znużeni bezbarwnym brzmieniem coraz częściej sięgają po słuchawki lub przenośne minikolumny. W ostatnim czasie prawdziwą furorę robią akcesoria muzyczne komunikujące się z zewnętrznym źródłem muzyki bez użycia kabli. Stało się to możliwie dzięki wszechobecnej modzie na mobilność i szybkiej adaptacji takich technologii jak Bluetoooth, AirPlay czy NFC. Najbardziej rozpowszechniony jest pierwszy z wymienionych standardów. Bluetooth funkcjonuje już od ponad dekady, zaś adaptery obsługujące tę technologię znajdują się niemal w każdym przenośnym terminalu. Z kolei fani gadżetów oznaczonych logo „nadgryzionego jabłuszka” mogą korzystać z rozwiązania AirPlay. Apple rekomenduje standard dla koneserów dźwięku, bowiem oferuje on jakość porównywalną z transmisją przewodową. Ale użytkownicy Bluetooth wcale nie są skazani na gorsze brzmienie. Innowacyjny kodek aptX, zastosowany np. w zestawie Creative T30 Wireless czy słuchawkach Creative Hitz WP380, pozwala zachować optymalne parametry dźwięku podczas bezprzewodowej transmisji, realizowanej za pośrednictwem Bluetooth. W najnowszych modelach przenośnych głośników występuje moduł NFC, oferują go m.in. zestawy Creative T30 Wireless, Creative AirWave czy słuchawki Creative Hitz WP380. To standard krótkiego zasięgu, umożliwiający wymianę danych na odległości nie większą niż 20 cm. Zastosowanie NFC pozwala na parowanie kompatybilnych urządzeń w technologii zbliżeniowej. Jak na razie moduł NFC mają jedynie najnowsze modele terminali, ale w niedalekiej przyszłości stanie się rozwiązaniem uniwersalnym. Dlatego już dziś warto zainwestować w akcesoria muzyczne zgodne z technologią NFC.

 

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Nowe preferencje klientów oraz zmieniający się styl życia, zachęcają producentów elektroniki konsumenckiej do wprowadzania innowacji. Idą one w kierunku zapewnienia użytkownikowi maksymalnej swobody. Mobilna inwazja kreuje popyt na urządzenia wykorzystujące bezprzewodowe standardy. Kable, choć nie odejdą do lamusa, będą powoli znikać z biur i domowych salonów. Ale taka jest cena mobilnej rewolucji.

 

 Szczegółowych informacji udziela:

 

 Jagna Niedzielska

 White-Magick Sp. z o.o.

 Ul. Trębacka 4

 00-074 Warszawa.

 tel. +48 886-962-197

e-mail: jagna.niedzielska@whitemagick.pl

 http://www.whitemagick.pl

Creative to jeden z najbardziej znanych na świecie producentów urządzeń służących do cyfrowej rozrywki, współpracujących z komputerami oraz siecią.

 

Firma działa na rynku od 1981 roku, a jej główna siedziba znajduje się w Singapurze. Creative zapoczątkował multimedialną rewolucję, wprowadzając na rynek karty dźwiękowe Sound Blaster.
Portfolio firmy zawiera urządzenia elektroniki konsumenckiej, głośniki multimedialne, słuchawki bezprzewodowe, kamery internetowe oraz inne peryferia i akcesoria komputerowe.

 

Producent utożsamiany jest z innowacyjnym sprzętem, a jej produkty takie jak karty Sound Blaster czy odtwarzacze multimedialne Creative Zen posiadają silną pozycję na rynku polskim.

 

PowerSales International powstał w marcu 2009 roku, firmę utworzyli  byli pracownicy polskiego biura Creative Labs. Zespół posiada 12 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów Creative, gwarantujące zachowanie najwyższych standardów współpracy z partnerami i klientami końcowymi. Firma jest wyłącznym przedstawicielem Creative w Europie Środkowo – Wschodniej.

 

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News