„Sorry I Have No Filter”: feminizm, kreatywne kobiety i #girlpower

Środkowy palec na żółtym tle i napis I have no filter

Sagmeister & Walsh otworzyli wielki sklep online pod marką Sorry I Have No Filter. Dochód ze sprzedaży powędruje do feministycznej organizacji non-profit, Ladies, Wine & Design.

Zespół projektantów złożony z Daniela Brokstada, Angeli Iannarelli, Fumi Omori, Gabrielli Nami oraz Rachel Denti prowadziła Jessica Walsh. W swoim asortymencie mają plakaty, t-shirty, kurtki, naszywki, poduszki, skarpety, czapki, kubki, akcesoria do telefonów i wiele, wiele więcej.

Ladies, Wine & Design powstało dwa lata temu, a za inspirację posłużyły osobiste doświadczenia Walsh, na którą w internecie spadła fala hejtu i trollingu, o czym przeczytacie tutaj. Po tym zdała sobie sprawę, jak wiele wciąż jest seksizmu i nienawiści wśród kobiet. To skłoniło ją do stworzenia platformy, na której kreatywne kobiety będą mogły się komunikować i wspierać.

W zależności od tego w jakim kraju żyjecie, wśród kreatywnych czy zarządzających dyrektorów kobiety stanowią zaledwie od 5% do 12%. Naszym celem jest szkolenie i rozwijanie kreatywnych kobiet z całego świata podczas rozmów, warsztatów i nie tylko. Chcemy je zebrać i stworzyć z nimi pozytywną relację, dzięki której będą mogły dzielić się siłą, wiedzą i inspiracjami – mówi Jessica.

Ladies, Wine & Design organizuje panele dyskusyjne oraz warsztaty na całym świecie i posiada oddziały w aż 180 państwach, ściągając kobiety dzięki tej stronie. Sorry I Have No Filter ma pomóc przy zbiórce funduszy, aby umożliwić powstawanie ogromnych wydarzeń i spotkań w nadchodzącym roku.

Tekst: Mateusz Sidorek

Komentarze
„Sorry I Have No Filter”: feminizm, kreatywne kobiety i #girlpower
Oceń artykuł