Skąd się wziął wibrator w kampanii ochrony środowiska?

Fotografia reklamowa. Na białym tle poukładane są równo, niebieskie śmieci, takie jak plastikowe widelce, słomki, butelki itp. Na środku widać biało niebieskie dildo.

MTV Brasil we współpracy z The Africa Agency rozpoczęli kampanię, która porusza problem zanieczyszczenia oceanów. Jej efekt jest dość zaskakujący, a hasło reklamujące jednoznaczne.

Hasło przewodnie kampanii Ocean Dildos brzmi: DON’T F*CK THE OCEAN, DO IT WITH YOURSELF. Stąd właśnie pomysł na stworzenie wibratora, wyprodukowanego ze śmieci wyłowionych z oceanu.

Zarówno hasło, jak i sam produkt są dość jednoznaczne. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na rozpowszechniający się problem zanieczyszczenia środowiska, szczególnie oceanów. Seks zabawki to póki co, jedynie pomysł. Są symbolem tego, w jaki sposób traktujemy swoją planetę.

Fotografia reklamowa. Na białym tle ułożone równo sa biało-czerwone śmieci, np. lalka barbie, ekierka, plastikowe części naczyń itp. Po środku leży biało-czerwone dildo. Fotografia reklamowa. Na białym tle widać kolorowe opakowania (od lewej, od góry: czerwone, niebieskie, obok zielone i żółte) na których są kolorowe graficzne morskie stworzenia (ryby, kalmary itp.). Obok stoi wielokolorowe dildo, jedno również leży na żółtym pudełku.

Tekst: Kate Bee

Komentarze
Skąd się wziął wibrator w kampanii ochrony środowiska?
Oceń artykuł