Prasa w dobie technologii: majowe GeekGoesChic 馃敟

Grupa os贸b siedz膮ca na krzes艂ach na sali

Powoli nadchodzi lato, jednak za nim poczujemy zew przyrody i wakacyjnych uciech, czas na kolejne spotkanie GeekGoesChic Fash&Tech. Tym razem, okr膮g艂e, bo ju偶 dwudzieste spotkanie b臋dzie po艣wi臋cone prasie w dobie technologii.

Czym jest prasa modowa w dobie internetu i nowych medi贸w? Tym w艂a艣nie pytaniem zajm膮 si臋 prelegenci 20. GeekGoesChic Fash&Tech zainicjowanego przez Kasi臋 Gol臋 – nominowan膮 do tytu艂u Kobiety Roku Glamour Polska w kategorii Online (2016), autork臋 docenionego przez WGSN Global Fashion Awards (2015) bloga GeekGoesChic.Co.

W trakcie spotkania wzi臋tych pod uwag臋 zostanie kilka p艂aszczyzn zwi膮zanych z tematem, takich jak: nowe modele biznesowe, wideo i content oraz influencerzy i dziennikarze. Partnerami Cyklu s膮 Google i Allani.pl. A kogo b臋dziemy mogli zobaczy膰 i pos艂ucha膰?

Jan O偶arowski – CEO/co-founder w Snapstars – jego romans z internetami zacz膮艂 si臋 dawno, dawno temu, jeszcze w erze MySpace’a i Grona, kiedy wraz z koleg膮 za艂o偶y艂 portal spo艂eczno艣ciowy skupiony na wydarzeniach w Krakowie, where2B.org. Serwis dzia艂a pr臋偶ne do dzi艣, r贸wnie偶 w kilku innych miastach i pod postaci膮 aplikacji mobilnej. Nieco p贸藕niej O偶arowski da艂 si臋 zauroczy膰 warszawskiemu Mordorowi, gdzie w strukturach Starcom MediaVest Group (dzi艣 LiquidThread) wsp贸艂tworzy艂 komunikacj臋 (zar贸wno 100% socialow膮, jak i wykraczaj膮c膮 w kampanie 360掳) marek takich jak T-Mobile, Heyah, Coca-Cola, czy Link4. Kilkukrotnie wyr贸偶niany za efektywne i efektowne aktywacje. Obecnie kieruje Snapstars – w艂asnym startupem specjalizuj膮cym si臋 w tworzeniu tre艣ci vertical video i wielokana艂owych kampaniach influencer marketingowych.

Karolina Katarzyna Kur 鈥 ekspert ds. monetyzacji kana艂贸w spo艂eczno艣ciowych, szefowa dzia艂u Social Media, Edipresse Polska. W latach 2012-2016 zwi膮zana ze sp贸艂k膮 Cube Investments b臋d膮c膮 w艂a艣cicielem serwisu KWEJK.pl oraz jednego z najwi臋kszych w Polsce fanpage鈥檡 rozrywkowych, w kt贸rej odpowiada艂a za performance tre艣ci produkt贸w internetowych w kana艂ach spo艂eczno艣ciowych. Wsp贸艂pracowa艂a mi臋dzy innymi z: GOG.com (CD Project), Agor膮, indaHash oraz wieloma innymi. Od roku 2015 zwi膮zana z Edipresse Polska SA b臋d膮cym jednym z czo艂owych wydawc贸w pism kobiecych w Polsce, m.in. VIVA, Viva! Moda , gdzie wraz z Krzysztofem Mijakowskim stworzy艂a struktur臋 dzia艂u odpowiedzialnego za dystrybucj臋 tre艣ci wszystkich produkt贸w Edipresse Polska w kana艂ach spo艂eczno艣ciowych, ich monetyzacj臋 oraz produkcj臋 materia艂贸w na potrzeby kampanii niestandardowych.

Karolina W贸jcik – absolwentka komunikacji w modzie i studentka architektury. Na codzie艅 prowadzi modowo urodowy kana艂 na YouTube VIVA-A-VIVA . Uwielbia podr贸偶e, mod臋, eksperymentowanie z makija偶em oraz produkcje film贸w – nawet tych bardziej serio. Karolina by艂a nasz膮 prelegentk膮 ju偶 2 razy. Po raz pierwszy w 2015, kiedy by艂a 艣wie偶o upieczon膮 vlogerk膮. Od tego czasu ma wiele projekt贸w za sob膮, jej zasi臋gi uros艂y do setek tysi臋cy i zaprosi艂am j膮 ponownie, aby opowiedzia艂a o swoich do艣wiadczeniach i o tym, jak wygl膮da praca z takimi markami jak Rossmann czy Rimmel London, o tym jak dzia艂a YouTube i jak wygl膮da bran偶a influencer贸w z perspektywy influencerki.

Damian Sa艂kowski – zarz膮dza Senuto, aplikacj膮 do kompleksowego wsparcia dzia艂a艅 SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla du偶ych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i ma艂ych przedsi臋biorstw, tak偶e na rynkach zagranicznych.

Mamy nadziej臋, 偶e zd膮偶yli艣cie si臋 zapisa膰 – widzimy si臋 ju偶 18 maja 2017 o 19:00 w warszawskiej siedzibie Googla! Wi臋cej informacji znajdziecie na GGC Fash&Tech Wawa #20: press in the digital age.

Plakat promuj膮cy spotkanie GeekGoesChic

Komentarze
Oce艅 artyku艂