Prasa w dobie technologii: majowe GeekGoesChic ­čöą

Grupa os├│b siedz─ůca na krzes┼éach na sali

Powoli nadchodzi lato, jednak za nim poczujemy zew przyrody i wakacyjnych uciech, czas na kolejne spotkanie GeekGoesChic Fash&Tech. Tym razem, okr─ůg┼ée, bo ju┼╝ dwudzieste spotkanie b─Ödzie po┼Ťwi─Öcone prasie w dobie technologii.

Czym jest prasa modowa w dobie internetu i nowych medi├│w? Tym w┼éa┼Ťnie pytaniem zajm─ů si─Ö prelegenci 20. GeekGoesChic Fash&Tech zainicjowanego przez Kasi─Ö Gol─Ö – nominowan─ů do tytu┼éu Kobiety Roku Glamour Polska w kategorii Online (2016), autork─Ö docenionego przez WGSN Global Fashion Awards (2015) bloga GeekGoesChic.Co.

W trakcie spotkania wzi─Ötych pod uwag─Ö zostanie kilka p┼éaszczyzn zwi─ůzanych z tematem, takich jak: nowe modele biznesowe, wideo i content oraz influencerzy i dziennikarze. Partnerami Cyklu s─ů Google i Allani.pl. A kogo b─Ödziemy mogli zobaczy─ç i pos┼éucha─ç?

Jan O┼╝arowski – CEO/co-founder w Snapstars – jego romans z internetami zacz─ů┼é si─Ö dawno, dawno temu, jeszcze w erze MySpace’a i Grona, kiedy wraz z koleg─ů za┼éo┼╝y┼é portal spo┼éeczno┼Ťciowy skupiony na wydarzeniach w Krakowie, where2B.org. Serwis dzia┼éa pr─Ö┼╝ne do dzi┼Ť, r├│wnie┼╝ w kilku innych miastach i pod postaci─ů aplikacji mobilnej. Nieco p├│┼║niej O┼╝arowski da┼é si─Ö zauroczy─ç warszawskiemu Mordorowi, gdzie w strukturach Starcom MediaVest Group (dzi┼Ť LiquidThread) wsp├│┼étworzy┼é komunikacj─Ö (zar├│wno 100% socialow─ů, jak i wykraczaj─ůc─ů w kampanie 360┬░) marek takich jak T-Mobile, Heyah, Coca-Cola, czy Link4. Kilkukrotnie wyr├│┼╝niany za efektywne i efektowne aktywacje. Obecnie kieruje Snapstars – w┼éasnym startupem specjalizuj─ůcym si─Ö w tworzeniu tre┼Ťci vertical video i wielokana┼éowych kampaniach influencer marketingowych.

Karolina Katarzyna Kur ÔÇô ekspert ds. monetyzacji kana┼é├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, szefowa dzia┼éu Social Media, Edipresse Polska. W latach 2012-2016 zwi─ůzana ze sp├│┼ék─ů Cube Investments b─Öd─ůc─ů w┼éa┼Ťcicielem serwisu KWEJK.pl oraz jednego z najwi─Ökszych w Polsce fanpageÔÇÖy rozrywkowych, w kt├│rej odpowiada┼éa za performance tre┼Ťci produkt├│w internetowych w kana┼éach spo┼éeczno┼Ťciowych. Wsp├│┼épracowa┼éa mi─Ödzy innymi z: GOG.com (CD Project), Agor─ů, indaHash oraz wieloma innymi. Od roku 2015 zwi─ůzana z Edipresse Polska SA b─Öd─ůcym jednym z czo┼éowych wydawc├│w pism kobiecych w Polsce, m.in. VIVA, Viva! Moda , gdzie wraz z Krzysztofem Mijakowskim stworzy┼éa struktur─Ö dzia┼éu odpowiedzialnego za dystrybucj─Ö tre┼Ťci wszystkich produkt├│w Edipresse Polska w kana┼éach spo┼éeczno┼Ťciowych, ich monetyzacj─Ö oraz produkcj─Ö materia┼é├│w na potrzeby kampanii niestandardowych.

Karolina W├│jcik – absolwentka komunikacji w modzie i studentka architektury. Na codzie┼ä prowadzi modowo urodowy kana┼é na YouTube VIVA-A-VIVA . Uwielbia podr├│┼╝e, mod─Ö, eksperymentowanie z makija┼╝em oraz produkcje film├│w – nawet tych bardziej serio. Karolina by┼éa nasz─ů prelegentk─ů ju┼╝ 2 razy. Po raz pierwszy w 2015, kiedy by┼éa ┼Ťwie┼╝o upieczon─ů vlogerk─ů. Od tego czasu ma wiele projekt├│w za sob─ů, jej zasi─Ögi uros┼éy do setek tysi─Öcy i zaprosi┼éam j─ů ponownie, aby opowiedzia┼éa o swoich do┼Ťwiadczeniach i o tym, jak wygl─ůda praca z takimi markami jak Rossmann czy Rimmel London, o tym jak dzia┼éa YouTube i jak wygl─ůda bran┼╝a influencer├│w z perspektywy influencerki.

Damian Sa┼ékowski – zarz─ůdza Senuto, aplikacj─ů do kompleksowego wsparcia dzia┼éa┼ä SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla du┼╝ych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i ma┼éych przedsi─Öbiorstw, tak┼╝e na rynkach zagranicznych.

Mamy nadziej─Ö, ┼╝e zd─ů┼╝yli┼Ťcie si─Ö zapisa─ç – widzimy si─Ö ju┼╝ 18 maja 2017 o 19:00 w warszawskiej siedzibie Googla! Wi─Öcej informacji znajdziecie na GGC Fash&Tech Wawa #20: press in the digital age.

Plakat promuj─ůcy spotkanie GeekGoesChic

Komentarze
Prasa w dobie technologii: majowe GeekGoesChic ­čöą
Oceń artykuł