Nowa kampania Diesel pokazuje, że moc leży w naszych „wadach”

Chłopak leżący na stole

Włoska marka Diesel po raz kolejny udowodniła, że reklama może nieść za sobą coś więcej niż tylko ładne ubrania. Przed Wami ich najnowsza kampania z cyklu nie pozbywajmy się naszych wad.

90-sekundowy spot w ramach kampanii na wiosnę 2018, to dzieło francuskiego reżysera François Rousseleta i agencji kreatywnej Publicis Italia. Jest to kontynuacja filozofii marki, która w wolnym tłumaczeniu brzmi: podążaj za wadami.

Zobacz także: Szpara między jedynkami – obciach czy atut?

W krótkim filmiku widzimy mężczyznę, który ma w swoim mniemaniu jedną (a nawet dwie), poważne wady. Są nimi jego odstające, duże uszy. Po poddaniu się operacji plastycznej chłopak odzyskuje radość życia i zakochuje się w pewnej blondynce, która poznaje podczas wizyty w pralni. Po kilku scenach szybkiego seksu dowiadujemy się, że dziewczyna jest w ciąży… Reszty nie będziemy Wam spoilerować, zobaczcie sami!

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News