Noc reklamożerców

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 23, a w kinach sieci Multikino po raz 12! Dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 15 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty – wybrane przekąski oraz napoje  w atrakcyjnych cenach.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Noc Reklamożerców 2014 odbędzie się 7 listopada w 10 wybranych Multikinach w Polsce: Gdańsk, Kraków, Łódź (Silver Screen), Poznań 51, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie, Zabrze oraz po raz pierwszy w Katowicach i Olsztynie!

Program Nocy Reklamożerców 2014:

Start: 21:30

4 bloki reklam, pomiędzy blokami 10 minutowe przerwy

W programie tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców znajdziecie jak zawsze wspaniałe filmy z ponad 40 Państw. Noc Reklamożerców to ponad 5 godzin superzabawy, ok. 300 reklam emitowanych z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych.

Zobaczymy m.in. reklamy firm Audi, Guiness, McDonald’s i Volswagen jak zawsze na najwyższym poziomie, a także kolejną serię reklam Lynx (w Polsce marka Axe), sagę reklam Cadbury Dairy Milk, zaskakująca kampania niemieckiego supermarketu Edeka. Pierwszy jugosłowiański film reklamowy z 1926 roku odpowie nam na pytanie dlaczego młoda Milika pozostaje samotna podczas gdy jej przyjaciółka Natalia podbija serca młodych mężczyzn. Czeka na nas także klasyka reklamożerców – czekolada Milka i jej austriackie zaśpiewy, Bob i jego Fiat 131 i wiele innych wspaniałych filmów.

Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2014:

normalny – 39,00 zł

ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (15+) – 34,00 zł

cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 1 listopada włącznie) – 32,00 zł

grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł

Sprzedaży Biletów:

Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców już w sprzedaży przez stronę www.multikino.pl oraz w kasach kin, w których odbywa się wydarzenie. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z Fan Page’a Multikino Polska można nabyć tylko w kasach kin.

Bilet ulgowy obowiązuje z ważną legitymacją studencką lub uczniowską dla uczniów pełnoletnich.

Bilety grupowe dla grup powyżej 15 osób u specjalistów ds. rezerwacji grupowej w poszczególnych kinach (telefony kom. pon – pt, 9-17):

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News