Nietypowa kampania IKEA zachęca do… nasikania na reklamę

Kartka z reklamą IKEA

IKEA jest już znana z nieco niekonwencjonalnych pomysłów w kwestii promocji swojej marki. W 2017 roku, jak wszyscy dobrze pamiętamy, było dużo zamieszania z kultową niebieską torbą, a teraz…

Szwedzki gigant opublikował w jednym z magazynów dla kobiet reklamę, która zachęca kobiety do nasikania na nią. Zapytacie: po co, dlaczego? Strona z reklamą przedstawiającą łóżeczko dla niemowlaka została stworzona tak, jak test ciążowy. Jeśli dana kobieta odda mocz na wspomnianą kartkę i wynik będzie pozytywny – przyszła mama otrzyma wspomniane łóżeczko taniej o 50%.

Zobacz także: Co internauci zrobili z kultowej torby IKEA?

Reklamą zajęła się agencja Åkestam Holst, kartka na pierwszy rzut oka wygląda zwyczajnie – widzimy łóżeczko i cenę. Gdy dodamy do niej mocz kobiety w ciąży, reklama zmienia kolor i ujawnia nową cenę. Peeing on this ad may change your life. Pomysłowe, czy niesmaczne? Jak sądzicie? Poniżej znajdziecie filmik przedstawiający proces powstawania najnowszej reklamy IKEA.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News