MSGM x Toilet Paper

Nowa kolekcja kapsułkowa to kolaboracja doskonała – w 100% wyraża prowokacyjnego ducha magazynu Toilet Paper, ale i kreatywność MSGM. Nic dziwnego – podobno panowie wybierali fotografie na nadruki przy piwie albo rozmawiając przez Skype’a. Pozytywny rezultat widać gołym okiem: kolekcja jest spójna, ale nie nadęta. Ma w sobie idealną ilość luzu, trochę ironicznej nostalgii i psychodeliczną nutę.

Modele to z założenia uniseks – tak, jak w przypadku poprzednich kolekcji kapsułkowych. Massimo Giorgetti (projektant MSGM) pytany o to, na kim widzi te ubrania odpowiada, że nie ma w głowie szczególnego odbiorcy. Stawia na jedną rzecz: żeby każdy czuł się w nich wolny. I to się nam podoba!

10006109_801237556577564_4774390695737902333_n

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


10155780_801237749910878_4921119840129900808_n

10485532_801237493244237_6762320430802590124_n.jpgstrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

10487322_801237573244229_55955902945073855_n

10488164_801237389910914_7850837282041346686_n

10519772_801237679910885_5230117703450759448_n.jpgstrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Więcej zdjęć z lookbooka znadziecie na fanpage’u MSGM.

Tekst | Małgorzata Mitura

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News