TŁUSTE BITY RZĄDZĄ

    Co godzinę nowa bitwa na bity, pokazy technik skratchu, jam muzyczny na cztery gramofony, congo i automat perkusyjny oraz masa giftów od Pumy dla...

GET THE LOOK: CHERYL COLE

Cheryl jest zwolenniczką klasycznego stylu. Zazwyczaj operuje zestawieniem czerni i bieli. W swoich stylizacjach często decyduje się na połączenie klasycznych zwężanych spodni z oryginalnie zaprojektowanymi butami.     Tekst i...

HIP HOP KEMP 2014

    Kolejna kempowa odsłona artystów to mieszanka funkowych brzmień z ostrym rapem w najczystszej postaci. Do line-upu dołącza australijski duet dj'ejsko-producencki spod znaku elektro funk....

TRUE TO THIS

    Volcom to nowoczesna marka, która uosabia twórczego ducha kultury młodzieżowej. Jej twórcy dużą wagę przywiązują do relacji z ludźmi dzielącymi ich pasje. Odnoszą się...

THE LITTLE MERMAID

    Bobby Abley w kolekcji wiosna/ lato 2015 na motyw przewodni wybrał historię o Małej Syrence. Baśniowe postaci znajdziemy m.in. na printach bluz i t-shirtów....

MUMINKI I BUTY

    Fińska marka Karhu znana jest przede wszystkim z najwyższej klasy odzieży i obuwia do biegania. Od pewnego czasu szturmem podbija też rynek miejskich sneakersów....

GET THE LOOK: ALESSANDRA AMBROSIO

Dobrze dobrana kolorystyka to podstawa stylizacji Alessandry. Modelka umiejętnie łączy style, fasony i materiały, tak, aby razem tworzyły spójną i zachwycającą kompozycję. Lekkie topy...

SCOTT x MOSCHINO

    Może Jeremy Scott nie jest najwybitniejszym projektantem wszechczasów, jednak w jego projektach jest coś, co sprawia, że chcesz je mieć.  Może tu chodzić o...

MODA NA CHARYTATYWNOŚĆ

    Charytatywne pokazy mody to bardzo popularny sposób na zebranie pieniędzy dla potrzebujących, dotychczas niestety głównie poza granicami naszego kraju. Każde przedsięwzięcie tego rodzaju w...

GET THE LOOK: RITA ORA

Stylizacje piosenkarki charakteryzują oryginalne printy, uzupełnione przez ciemne okulary i buty za kostkę.  Jej styl to przede wszystkim wygodne, kolorowe, miejskie ubrania, które można...

najnowsze

Meżczyzna krzyczący na wystraszoną kobietę

Najnowsza kampania Gillette podejmuje temat toksycznej męskości. Mężczyźni są oburzeni

Wszystkim dobrze znana firma Gillette postanowiła zabrać głos w kwestii toksycznej męskości w czasach ruchu #MeToo. W najnowszej kampanii pada pytanie: Czy to naprawdę...