Levi’s zaprezentował nową kolekcję! Motywy z kultury hip-hopu lat 90. i nie tylko

Nowa kolekcja Levi's na wieszakach i rośliny na półkach

Podczas zeszłotygodniowego pressday’a marka Levi’s zaprezentowała kolekcję na wiosnę/lato 2019. Przyszłość będzie zdecydowanie Unbasic!

Hasło Unbasic jest punktem wyjścia, estetyczną inspiracją i przede wszystkim — nazwą najnowszej kolekcji Levi’s. Klasyka doskonale znanych nam modeli Levi’s zostanie zinterpretowana na nowo w połączeniu z nieprzeciętnym podejściem do stylu!

Sercem kolekcji na wiosnę/lato 2019 są współczesne trendy połączone z dużą dawką streetwear’u i nieśmiertelnymi latami 90. Ubrania z kolekcji „Unbasic” wyglądają jak starzy dobrzy znajomi, których dawno już nie widzieliśmy i choć znamy ich doskonale, wyglądają niezwykle świeżo. Ikonicznie i ironicznie — mówi Karyn Hillman, szefowa działu produktu Levi’s Strauss & Co.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Przeskalowana, historyczna naszywka, czy przewrócony, leżący na boku logotyp, tzw. lazy tab, to tylko niektóre nowości, które trafią do sklepów już wiosną.

Oprócz charakterystycznych detali, w linii znajdziemy też klasyczną Trucker Jacket, która w wariancie Type III została uszyta z denimu w dwóch kolorach: czarnym i indygo. Nowością jest również poszerzona oferta spodni z linii Levi’s Hi-Ball stworzonych do noszenia ze sneakers’ami czy bojówkami w barwach moro. W marcu na rynek trafi również nowy wariant damskich spodni o nazwie Ribcagedżinsy z najwyższym stanem w historii Levi’s, które wyglądają jak żywcem wyciągnięte z filmu z Winoną Ryder w roli głównej.

Regularna kolekcja nawiązuje do motywów znanych z kultury hip-hopu lat 90., takich jak połączenia klasycznych materiałów: denimu i sztruksu, czy kolorów: bordo z granatem, czy zielenią. A przeskalowane logotypy czy przykuwające wzrok nadruki? To dopiero początek.

Moda odzwierciedla kulturę, mówi Jonathan Cheung, główny projektant Levi’s® i dopowiada: Jednak obecnie, obok sneakers’ów, subkultur i muzyki, tworzy ją również społeczność Instagrama. Levi’s od zawsze był w centrum zmian, i tak jest też dzisiaj.

Nostalgia do lat 90. widoczna jest w całej nadchodzącej kolekcji Levi’s. W przyszłym sezonie obok linii Unbasic powróci również popularna linia Levi’s Engineered Jeans, która zadebiutowała w 1999 roku. Niespełna dwadzieścia lat później, dekada Jerry’go Seinfeld’a, Saved by the Bell i Salt-N-Pepa ciągle pozostaje w naszych sercach… i szafie.

Dziewczyna ubrana w białą bluzę z tęczowymi paskami Chłopak ubrany w jeansową kurtkę i czapkę z napisem Levi's Chłopak i dziewczyna w koszulkach z logo Levi's na tle palm Chłopak i dziewczyna ubrani w kurtki Levi's

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News