Konferencja „Szyte na miarę”, czyli kompendium wiedzy świata fashion i e-commerce

Dziewczyna na łóżku trzymająca telefon

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Już 22 listopada (wtorek) w Warszawie spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce. Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.

Co na Was czeka podczas kolejnej edycji Szyte na miarę? Mnóstwo inspirujących i wartościowych merytorycznie wykładów, spotkań i prelekcji. Pełną listę wykładów znajdziecie tutaj, a my poniżej prezentujemy Wam te, których na pewno nie ominiemy podczas wtorkowej konferencji!

  • Trendy w sprzedaży online z wykorzystaniem Social Media: Bartosz Paczyński – Prezes Zarządu, Content Hero

Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie; Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne; Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne; Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram; Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

  • Jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie? Prawo do odstąpienia od umowy, obowiązki informacyjne, prawo autorskie: Michał Żmijewski – Adwokat, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
  • Jak przygotować dokumenty sklepu internetowego by odnieść sukces? Regulamin sprzedaży i pierwsze doświadczenia RODO: Katarzyna Lebiedowicz-Grzanka – Radca Prawny, KLG Kancelaria

W polskim prawie to konsument znajduje się na uprzywilejowanej pozycji. Jak sprzedawcy mogą zabezpieczyć się przed nadużyciami, a przede wszystkim jak powinni działać w branży e-commerce w myśl obowiązującego prawa? Jak „uszyć na miarę” swój sklep internetowy?

Najważniejszym elementem jest przygotowanie dokumentacji. To podstawa. Każdy brak w dokumentacji sklepu internetowego niesie za sobą ryzyko roszczeń nie tylko ze strony konsumentów, ale też organizacji reprezentujących interesy kupujących.

Dodatkowo brak dokumentów grozi dotkliwymi karami – karą grzywny w przypadku braku regulaminu lub wysokimi karami finansowymi w przypadku braku klauzul zgodnych z RODO. Na gruncie RODO, to do obowiązków administratora należy przyjęcie odpowiednich rozwiązań, które zapewnią pełną realizację zasad oraz całkowite bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania danych.

  • W jaki sposób chronić się przed kradzieżą właśności intelektualnej?: Aleksandra Maciejewicz – Partner, LAWMORE
  • Skuteczne budowanie strategii omnichanellowych: Patrick Deba, Co-founder, Mustache.pl i Mustache Yard Sale
  • Dlaczego informacje z monitoringu mogą zmienić myślenie w każdej branży?: Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion to nie ramowe wykłady jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.

  • -Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?
  • E-commerce przyszłością handlu
  • Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów
  • Współpraca z influenserami
  • Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu

Formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj.
Wydarzenie na Facebooku tutaj.

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News