Najnowsza kolekcja została stworzona,przez nowe dyrektorki kreatywne Katie Hillier i Luella Bartley. Interesujący jest fakt, że rekrutacja została przeprowadzona przez portal Instagram. Z hashtagiem #CastMeMarc, zostało przysłane ponad 69 000 zgłoszeń. Do finału konkursu zostało wybrane 30 osób. Lista musiała skrócić się do 9 modelek i modeli, którzy polecieli do Nowego Jorku na sesje zdjęciową. Wszystko wykreowano w taki sposób, aby pokazać nowy kierunek marki. Kolekcja jest energiczna i pełna młodzieńczej świeżości.
Zobacz efekty ich pracy nad kampanią na sezon Jesień/Zima 2014/15
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
Foto | marcjacobs.com