JACOBS NA INSTAGRAMIE

Najnowsza kolekcja została stworzona,przez nowe dyrektorki kreatywne Katie Hillier i Luella Bartley. Interesujący jest fakt, że rekrutacja została przeprowadzona przez portal Instagram. Z hashtagiem #CastMeMarc, zostało przysłane ponad 69 000 zgłoszeń. Do finału konkursu zostało wybrane 30 osób. Lista musiała skrócić się do 9 modelek i modeli, którzy polecieli do Nowego Jorku na sesje zdjęciową. Wszystko wykreowano w taki sposób, aby pokazać nowy kierunek marki. Kolekcja jest energiczna i pełna młodzieńczej świeżości.

Zobacz efekty ich pracy nad kampanią na sezon Jesień/Zima 2014/15

 

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


68747

68748

68749

68750

68751

68752

68753

68755

1955640c

 

 

Foto  | marcjacobs.com

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News