Historia miłosna w motelu z #girlpower w tle: nowy rozdział w życiu marki Local Heroes

Dziewczyna i chłopak siedzacy na łóżku

Kilka dni temu z Instagramu marki Local Heroes zniknęły wszystkie zdjęcia i pojawiła się informacja, że zbliża się nowy rozdział. Local Heroes breaking rules since 2013.

Po 5 latach tworzenia marki, która narodziła się z mieszanki przypadku i dużego szczęścia, ekipa Local Heroes postanowiła wprowadzić zmiany.

Naszedł czas, kiedy zarówno my, jak i świat jest gotowy na podjęte przez nas kroki. Dalej będziemy Local Heroes, jednak w dojrzalszym wydaniu. Wciąż chcemy zaskakiwać i robić rzeczy niemożliwe, możliwymi. Jesteśmy ciekawi, co przyniesie dla nas przyszłość.

Pierwsze karty zmian zostały odkryte wczoraj, 10 września. Wystartowała nowa odsłona strony, a wraz z nią nowa kolekcja inspirowana pewnymi siebie, seksownymi i energicznymi dziewczynami, która nas otaczają, ale również historią miłosną mającą miejsce w motelu.

W tej opowieści to dziewczyna jest silną postacią – wie, czego chce, jest zmotywowana, aby osiągać swoje cele, nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, zna swoją wartość i to ona rozdaje tutaj karty.

Chcemy pokazać, że każda dziewczyna ma w sobie tę siłę i mamy nadzieje, że naszymi nowymi ubraniami, będzie ją tylko podkreślać – mówi LH.

Kolekcja WILD AT HEART stworzona została głównie pod wpływem kultury streetwear’u z lat 80., z przewymiarowanymi kształtami i motywami kolorystycznymi. Znajdziecie w niej między innymi ortalionowe dresy, oversizeowe bluzy i wyróżniające się kurtki, a także klasyki w postaci koszulek z grafikami i napisami.

Lubimy interpretować trendy na swój sposób, dlatego mamy coś fanów dla imprezowych zdjęć z fleszem. Odblaskowe nadruki na longsleeve’ach i bluzach oraz odblaskowe lamówki.

Kampania jest odzwierciedleniem zmian i kierunku, w którym podąża marka. Nieoczywiste zdjęcia, które tak naprawdę nie pokazują produktów, a atmosferę, vibe i to jak widzimy naszą dziewczynę. Historia miłości dwóch osób, w której to dziewczyna wybiera i decyduje o dalszych losach tego romansu. To ona hipnotyzuje, czaruje i świadomie odchodzi w poszukiwaniu kolejnych doznań.

Zdjęcia i filmy wykonał utalentowany obiecujący fotograf Łukasz Jasiukowicz. Dużą rolę w koncepcie i stylizacji odegrała Ewelina Gralak, starając się jak najbardziej pokazać nową dziewczynę LH. Twarzą kampanii została niezwykle hipnotyzująca Matylda Terlecka, która jest uosobieniem dziewczyny Local Heroes.

WILD AT HEART to esencja Local Heroes – wolność, seksapil i tajemniczość.

Fotograf: Łukasz Jasiukowicz
Stylizacja: Ewelina Gralak
Asystent fotografa: Anna Szwec
Modele: Matylda Terlecka / Paweł Lewandowski

Komentarze
Historia miłosna w motelu z #girlpower w tle: nowy rozdział w życiu marki Local Heroes
Oceń artykuł