Open’erowy dziki zachód: HIRO x WRANGLER

Grupa ludzi stojąca przed vanem na pustyni

Wybieracie się na Open’er Festival? Mamy nadzieję, że tak, bo razem z Wranglerem oraz grupą influencerów przygotowaliśmy dla Was coś ekstra!

Już 6 lipca (piątek) w okolicach terenu Open’er Festival – szczegóły już wkrótce na naszym Instagramie @hiro_magazine, pojawi się oldschoolowy bus Wrangler x HIRO, a razem z nim my i grupa influencerów, których znacie, lubicie i kojarzycie: Lila Janowska, Nadia Długosz, Ola Żuraw, Ola Nowak, Radek Pestka, Romek Gelard, Julia Podgórna, Nina Kozieradzka i Mateusz Holak!

Dlaczego warto nas odwiedzić? Będziecie mogli przybić piątkę z influencerami, a także zrobić pamiątkowe zdjęcie i zgarnąć super nagrody!

Szukajcie nas w pięknym VW Bulli HIRO x WRANGLER. Będziecie mogli zgarnąć prezenty od Wranglera: plecaczki, daszki, piłki i nie tylko! Wystarczy, że będziecie obserwować na Instagramie profil @hiro_magazine i @wrangler_europe i dodacie na swój profil zdjęcie, pokazujące jak się bawicie na Open’er Festival i dodajcie hasztagi #hiroxwrangler oraz #summerofwrangler! Pamiętajcie, żeby oznaczyć na zdjęciu profile @hiro_magazine i @wrangler_europe. Wybierzemy 20 najfajniejszych zdjęć i nagrodzimy gadżetami! Zdjęcia możecie udostępniać już od pierwszego dnia festiwalu! Widzimy się w piątek!

Dodatkowo, żeby być na bieżąco z nowościami Wranglera, obserwujcie konta: @jednocialo, @szymonzaparty, @kingaludwin, @porcjafrytek, @tosiagee, @zaruckyy.

Aby być na bieżąco śledźcie nasz Instagram @hiro_magazine!
Poznajcie influencerów, których będziecie mogli spotkać w naszym busie!

Feel your eyes do the exploring👀

A post shared by Lila Janowska (@lilajanowska) on

#sculpture @lukejascz 📷

A post shared by Radek Pestka (@rdslav) on

A post shared by Julia Podgórna (@im_juliett) on

w ten sposób

A post shared by ⌾⍳iwia guzinska 🎢🎠 (@jednocialo) on

@panna.florentyna 🤙🏻

A post shared by @ szymonzaparty on

⚡️ #sexedpl

A post shared by Kinga 🌹 (@kingaludwin) on

A post shared by @tosiagee on

Od pustynnych piasków, po wielkie miastaWrangler czerpie pełnymi garściami ze swojego bogatego dziedzictwa i nawiązuje do niego w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato 2018. Od momentu założenia w 1947 roku, Wrangler nieustannie kontynuuje swoje modowe przesłanie i siedem cech, które wyróżniają go na tle innych marek denimowych, począwszy od płaskich nitów, które miały nie uszkodzić kowbojskiego siodła, przez siedem szlufek zamiast typowych pięciu, po głębszą kieszonkę na zegarek, zaprojektowaną kiedyś specjalnie po to, by zabezpieczyć wszystkie cenne przedmioty jeźdźca rodeo.

Czerwone kowbojki wystające z vana i chłopak w jeansowej kurtce z językiem

Damską kolekcję charakteryzuje przede wszystkim:

wysoka talia, odwołująca się do legendarnych spodni z lat 60. i 70.,
– eksperymentalne kroje zaprojektowane według technologii Body Bespoke® – dzięki niej dżinsy idealnie dopasowują się do każdej sylwetki,
kurtki i kamizelki w skróconej formie,
– coś specjalnego dla wszystkich festiwalowiczów: haftowane aplikacje na kurtkach, fasony bez rękawów i jeansy z postrzępionymi brzegami.

Z kolei w kolekcji męskiej znajdziemy idealne propozycje dla miejskich kowbojów:
– jeansy model Larston, czyli linię slim z prostą z pięcioma kieszeniami, dopasowaną nogawką, która zwęża się w dole,
– szorty z postrzępionymi brzegami,
buntowniczy akcent w postaci kurtek z haftem na plecach,
koszule z krótkim rękawem i efektem odbarwienia.

Do tego oczywiście koszulki z logo, zainspirowane nadrukami z archiwów Wrangler w odświeżonej odsłonie, która zaskoczy wszystkich dużymi grafikami. W końcu, musisz pamiętać skąd pochodzisz, by wiedzieć dokąd zmierzasz, prawda?

Chłopak w koszulce Wrangler przy barze Grupa ludzi stojąca przed vanem na pustyni

Komentarze
Open’erowy dziki zachód: HIRO x WRANGLER
Oceń artykuł