Grolsch Bottle Art

Ewa Gołębiowska – dyrektorka Zamku Cieszyn, Ewa Olbrychska – dziennikarka i prezenterka telewizyjna oraz Kasia Sokołowska i Wojtek Sokołowski ze Studia SOKKO zasiądą w jury konkursu Grolsch Bottle Art i poprowadzą warsztaty dla uczestników. Warsztaty odbędą się 15 czerwca w Krakowie. Będzie do doskonała okazja do skonsultowania projektów, wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy.

Termin zgłaszania prac konkursowych w ramach Grolsch Bottle Art upływa 25 maja. To już trzecia edycja konkursu, w ramach którego młodzi twórcy projektują elementy wyposażenia dla topowych lokali w całej Polsce. W tym roku są to m.in.: Temat Rzeka, Znajomi Znajomych, gdański Bunkier, krakowski klub Kombinator, wrocławskie Speakesy, poznański Alligator i wiele innych. Oprócz elementów wyposażenia do zaprojektowania są murale lub grafiki na ścianę, stroje dla barmanów oraz prawdziwe wyzwanie – tymczasowy bar wykonany z 10 000 pustych butelek po piwie Grolsch.

Uczestnicy mogą składać swoje projekty (w postaci rysunku, zdjęć lub opisu) do 25 maja 2014 roku. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze finałowe projekty, które zostaną następnie wdrożone w lokalach. Koszty realizacji oraz niezbędne materiały zapewniają organizatorzy.  

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Konkurs Grolsch Bottle Art odbywa się w ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival. To największe tego typu wydarzenie, prezentujące w Krakowie sztukę w przestrzeni publicznej. Festiwal ma charakter interdyscyplinarny i międzynarodowy – projekty łączą sztukę współczesną, performance, happening z muzyką i działaniami społecznymi. Zgłoszenia przyjmowane są do 25 maja na adres: konkurs.grolsch@lazybug.pl. Zwycięzcy pierwszego etapu zostaną ogłoszeni 29 maja za pośrednictwem strony internetowej: www.artboomfestival.pl (zakładka Grolsch Bottle Art).

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News