GeekGoesChic wraca z GGC LAB: hackowanie sprzedaży w modzie

Dwa zdjęcia: na jednym ludzie siedzą przy stole i pracują, na drugim, grupa pozuje do zdjęcia

Wielkimi krokami zbliża się druga odsłona GGC LAB. Tuż po świętach, w dniach 6-8 kwietnia w Campus Warsaw odbędzie się GGC LAB – hackathon modowy, podczas którego hackowana będzie sprzedaż.

Sprzedaż w niedzielę, albo raczej jej brak… zakupy przez Instagrama i inne social media, monopol dużych sklepów online, automatyzacja sprzedaży. W handlu modowym dzieje się dużo, a branża nie zawsze nadąża za tematem.

W odpowiedzi GeekGoesChic, odpowiedzialne między innymi za GGC Fash&Tech, organizuje GGC LAB – hackathon modowy, podczas którego wspólnie – branża fashion i inżynierowie będą prototypować rozwiązania dla sprzedaży. Celem będzie znalezienie nowych rozwiązań dla retailu online i offline.

Event trwający od 6-8 kwietnia w Campus Warsaw na warszawskiej Pradze zakończy się Demo Day, podczas którego wygrać będzie można 2000 PLN (i inne nagrody).

Jest to już druga edycja GGC LAB, poprzednia wspierana była przez Polpharmę i szukała rozwiązań dla branży medycznej. Tym razem event napędza PayPal, Burda International Poland, hub:raum, Cargo by Owee, Instytut Prawa Mody, Google i Campus Warsaw. A my, już tradycyjnie, jesteśmy patronem medialnym tego zamieszania!

Wydarzenie jest darmowe, ale aby wziąć udział, należy się zarejestrować i dostać: https://goo.gl/forms/FxUyMaPrpu3VPY2y1. Uwaga! Zapisy trwają do 2 kwietnia (poniedziałek!). Więcej o GGC LAB znajdziecie na stronie Wydarzenia na Facebooku.

Plakat promujący wydarzenie GGC LAB

Komentarze
GeekGoesChic wraca z GGC LAB: hackowanie sprzedaży w modzie
Oceń artykuł